Hallo jongens,
is het nog makelijk om een remventiel op een case international 844xl plus te bouwen? en zo ja hoe moet ik dit aanpakken?
Op men trekker zit er namelijk geen op.
Ik hoor graag,
Mvg Christian
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Corrigeer me als ik fout zit.
ik heb nog een orgineel aanhanger remventiel liggen voor een 844s die je zo tussen de ventielen kan bouwen.
En wat kost dit setje?
1 remleiding, links of rechts aftakken naar je ventiel. De olie leiding vanaf je hydropomp doorhalen en de ventiel er in serie tussen plaatsen, 1 leiding naar je remventiel aansluiting. Volgens mij ben je geen drukloze retour nodig. Omdat het remventiel daarbij een drukloze retour heeft. De retourolie van het remmen gaat via het remventiel door de drukloze retour terug naar de tank.
Ik hoop dat het zo wat duidelijker is.