Hallo, weet er iemand hoe je de powershift (druk) moet afstellen bij een magnum?
de powershift is goed denk ik, maar ik heb de indruk dat het lang duurt eer hij van de eene versnelling naar de andere schakelt.
Van 6 naar 7 , en van 12 naar 13 is dat normaal want dan verandert hij van groep. Maar in alle andere versnellingen doet hij het ook.
Als ik vol gas opschakel word hij altijd hoog in toeren gejaagd, net of je de koppeling induwt bij volgas , en schakelt hij pas een seconde later.
Is dat de druk die in de lucht ballonnen zit onder de cabine?
Of moet ergens de oliedruk verhoogd?
alvast bedankt
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case International Magnum 7230 Pro ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
zoals je weet is het koppelingpedaal gewoon een ventiel vandaar dat het belangrijk is dat die echt helemaal bovenin komt
is ook echt mogelijk bij die types... (not)
Ik heb idd bollen met een ventiel.
Moet daar gewoon lucht in?
En hoeveel bar zit er normaal in?
Jij had hem tekoop.toch... Pomp er maar 12bar in ofzo... Er wel ff afdraaien hea. Kun je ook zien als hij lekt... Zit n rubberen cup in wil wel islek gaan
Ben benieuwd als t werkt.....
Super bedankt!!!
Zat nog 1,5 bar in de eene en niets meer in de andere.
Heb nu 8bar in beide zitten en hij schakelt zalig!
Maar moet daar gewoon lucht in? Of moet er stikstof in?
Ik heb er gewoon lucht ingedaan...
Dus mijn idee stikstof erin, ze noemen ze niet voor niks stikstof accumulators
De accumulatoren horen op 9.6bar te staan. Bij de 71 serie was dat 9.2 bar en die zijn toen allemaal verhoogt naar 9.6 bar. En er hoort wel stikstof in omdat dat niet of nauwelijks op temperatuur reageert.