Hooi ken je ook terugschakelen met een Inter 423 ?
Zo ja hoe dan ?
Want ik krijg hem alleen met wat kracht in zijn 2 gedouwd
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
maargoed iig bedankt voor de tip:-)
Fendt_favorit ook bedankt !
Maar dat van spierballen hebben is ook gelul want ik krijg hem zonder gas en dubbel clutch ook wel in zijn 2 gedouwd maar dan kraakt het zo erg, is dat te voorkomen ?
Voor de rest gaat het op schakelen netjes zonder kraken altijd:)
Oh ja, ik weet niet wat er dan is bij jullie als je persé moet terugschakelen want in zijn 4 komt een 423 ook met gemak weg
En als ik ergens zacht door een bocht moet dan trek ik daarna gewoon weer in zenne 4 op
das voor trg schakelen-dubbele ambrieren noemt dat :d en verder met tusse gas rijden bij opschakelen om assen te synchroniseren
werkt prachtig op men steyr 650
Als ik aant maaien ben met onze inter 845 dan maai ik meestal in versnelling 2, dan heb ik de trekker altijd op handgas staan maar als ik dan in de achteruit wil zetten en heb de koppeling helemaal ingetrapt dan wil die er soms niet in en dan hoor je tandwielen zeg maar. betekend dat de koppeling dan bijna af is of dat ik gas los moet laten en dan pas in de achteruit kan zetten ? Want dan schiet et namelijk totaal nie op