Hallo,
De hef van onze 633 zakt niet als de hendels naar beneden staan. De knop voor het regelen van de daalsnelheid is helemaal naar rechts gedraaid. Volgens de handleiding is de waarschijnlijke oorzaak dat de uitschakelklep klemt/vast zit. Dit kan door reinigen op worden gelost of vernieuwen bij beschadiging. Nu is mijn vraag: waar zit die klep en is dat zelf te doen?
BTW: de trekker heeft ongeveer 15 jaar stilgestaan, dus ik denk dat hij vies is.
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 633 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Bij deze een foto van de handleiding
Alles staat goed. Maar hoe de hendels ook staan, de hef zakt niet
De motor staat wel aan?
Bij International moet namelijk een zekere oliestroom/-druk in het systeem zitten, anders wil de hef niet zakken.
Jazeker, we hebben er al voorzichtig opgedrukt met een shovel met een draaiende motor
Maar mijn vraag is eigenlijk, hoe kom ik bij dat ventiel?
Jazeker, we hebben er al voorzichtig opgedrukt met een shovel met een draaiende motor
Maar mijn vraag is eigenlijk, hoe kom ik bij dat ventiel?
Jazeker, we hebben er al voorzichtig opgedrukt met een shovel met een draaiende motor
Maar mijn vraag is eigenlijk, hoe kom ik bij dat ventiel?
Ja, 1 X was genoeg geweest.
Blijft de pomp constant druk geven of is geen afwijkend pompgeluid te horen?
Dat wil zeggen, het roestvaststalen pennetje (de impulsgever van de trekkrachtregeling) bij de topstang zou ingedrukt kunnen zitten.
De pomp blijft geen druk geven. Als ik de hef omhoog doe gaat prima, alleen het zakken wil niet. En dat pennetje zit ook goed