Hallo,
Wij hadden problemen met onze case maxxum 5140.
Tijdens het opschakelen met de powershift schoot ie uit de versnelling en in de neutraal bij het opschakelen naar de 4e powershift.
We hebben dit opgelost door een nieuwe druk sensor te monteren.
Ik weet niet of er meer mensen zijn die hier problemen mee gehad hebben of er nog mee te maken krijgen.
Kijk maar of je er wat aan hebt.
Ik kan nog wel even kijken wat voor bestel nr. die druksensor heeft als je er nog 1 moet bestellen.
Groeten
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case International Maxxum 5140 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Ook wel eens op een 5140 gereden met een gare powershift bak. Ging er telkens zo n lampje branden op het dashboard, wilde dat kreng niet meer voor of achteruit.
Verder zijn het fijne trekkers.
Op werk is vorig jaar de mxc uit mekaar geweest... was ook drukgroep van powershift kapot ofzo... als die in 1e en 3e trap stond dan maakte het een geluid alsof een hydrauliek ventiel onder druk stond.
klopt hadde wij ook dat lampje op dashbord kom je nog raar mee aant kijke als je niet weet wat je moet doen kruipt ie alleen nog maar vooruit zon geel lampje met net zon aftakas embleemje er op bedoel je toch moet je zon knopje met zelfde teken indrukken en dan doet ie het weer ik vondt het altijd heel vaag