Hallo,
Ik ben van plan om een ford TW25 te gaan kopen weten jullie nog dingen waar ik op moet letten buiten om de standaard dingen dan natuurlijk, wat zijn zoal de zwakken plekke bij deze ford?
Ik hoor het graag.
Mvg. Daan
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Ford TW 25 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
dan peilstok eruit bij draaiende motor en kijken naar de carterdruk.
Bij een koude motor die stationair draait mag dit niet veel zijn.
dual power: moet meteen schakelen en met een schok. zacht schakelende dual power of aarzeling bij schakelen wijst op slijtage.
lage druk systeem is ook soms een probleem bij die types zeker als ze wat meer uren hebben, controleer de werking van het lampje en het moet zeker uitgaan vanaf 1000/1100 motortoeren. verder nog voelen hoeveel speling er op de versnellingspook zit, als je echt moet zoeken naar de versnellingen zijn de schakelvorken uitgesleten.
Die is niet meer actief op deze site sinds 1 januari 2015..
Hoezo dan?
Dat zul je hem zelf moeten vragen
heb nog met een tw10 gereden en die schakelde zo zacht en soepel als het maar kan en was zeker nog niet versleten
tbeste zal er toch afgeweest zijn, soepel schakelen wijst op slip in de koppeling (drukverlies). Het schokken van de dual power kan je alleen opvangen door met de gaspedaal te spelen.
echt niet! trekker staat en is trouwens van Ford fanaat en kenner
En wie is die ford fanaat dan als ik vragen mag?
een belg
jah duidelijk, kijk ik heb 20 fords rondlopen als de dual power schakelt als ne moderne powershift is het beste er af.
#p4544240 dit is ook trekker van hem
als het meteen uitgaat bij het starten is het nog beter. maar bij de meeste brand het wel eens in lage toeren.