Goedenavond
Ik heb en fendt 103s turbomatik
Zien staan
Ik heb contract gehad met de eigenaar
Die vertelde als hij rijdt en trapt de koppeling in
Dan rammelde er wat ik dacht zelf aan het druklager
Wat denken jullie
En waar moet ik op Letten bij dit type
Alvast bedankt
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Mischien een los onderdeel welke tegen de schoepen aan komt?
Of het zit um in de versnellingbak?
Toch heb ik wel vaker topic en fotos voorbij zien komen dat er toch iets slijtage kan optreden.
Stel het probleem zit in de koppeling dan zal het een duur grapje worden...
Stel het probleem zit in de versnellingsbak dan verwacht ik ook een duur grapje
Ik zou er in ieder geval niet de hoofdprijs voor geven als je snapt wat ik bedoel
Maar is het zeker dat het gerammel daar vandaan komt en niet iets anders...
Waar je naar zou kunnen kijken is of het gekraak constant en voorspelbaar is, wanneer dat dat het geval is dan zou het NIET veroorzaakt kunnen worden door losse onderdelen in de vloeistofkoppeling(ik verzin ook maar wat he :D)
De olie uit de vloeistofkoppeling halen bij een trekker die je nog moet kopen lukt natuurlijk ook niet he
Ik moet eerst nog kijken bij de trekker
Dus ik weet niet of er vrije slag op zit
Zou kunnen, heb er geen ervaring mee....
Een trekker met vloeistofkoppeling heeft ook een 'gewone' koppeling.