Graafmachine-ramt-bewegwijzeringsbord
Doosan mobiele graafmachine ramt bewegwijzeringsbord in Veldhoven(NB).
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Naar het schijnt is er circa 25 centimeter extra asfalt boven het bestaande wegdek gekomen.
Het is zo gigantisch omdat je het dan eerder ziet
Dus die waarschuwing van 4,10 klopte niet meer?
Asfalt ziet er nog wel erg mooi uit, dus wat dat betreft lijkt het mij geen oude weg, maar als ik de foto's goed bekijk, zie ik onkruid langs de stoepbanden, dus die staan er al wat langer, ook dat bord zit onder de groene aanslag en staat er ook al even. Als er 25 cm asfalt bij gedraaid was, dan lag de hele weg nu hoger dan de bovenkant van de stoepband.
@Mengeledriver
De situatie is zo'n jaar geleden daar wel veranderd, maar geen idee of dat de beschikbare hoogte kleiner is geworden. Normaal gesproken zou er zonder aanduidingen een minimale hoogte van 4 meter dienen te zijn, lijkt mij,
Als het al een jaar geleden is en de doorrijhoogte klopt niet, dan was er veel eerder iets tegenaan gereden, op een drukke weg duurt dat geen dag.
Voor de kraaneigenaar kan het aan te raden zijn of de doorrijdthoogte klopt zoals aangegeven. Zo niet, dan heeft hij een punt.
ja dat is minder...........beterschap voor hem......
Staan duidelijk overal verkeersborden met een maximale hoogte, stonden palen met kettingen aan, bijna alles wat te hoog is zou het moeten zien ...
Paal met kettingen: omvergereden door een kraan en heeft er een maand aan de kant gestaan omdat zijn papieren niet in orde waren voor uitzonderlijk vervoer. Zelfde firma heeft op 2km van die plek ook al eens een trein laten ontsporen.
Vrachtwagens staan er dagelijks voor om opnieuw te keren (moeilijke plek ook om te keren) wekelijks of toch zeker maandelijks zit er wel een trucker onder vast ... Vorige week woensdag 3 trucks achter elkaar die moesten draaien ...
Staat in zulke kranen, zoals deze hier, geen veiligheidsgordel ? Zo een klik gordel is niet de oplossing, maar blijkbaar had hij hem toch niet aan.
Gezien zijn privé leven mag dit wel verwijdend worden....
sorry joh, ben het met @Boemrang eens, dus heb ik jouw reactie verwijderd.