Strijders,
laatst is de glijschijf van de trommel los geraakt en de lagers in de trommel kapot gedraaid.
zou de maaier rijp voor sloop zijn of valt zo iets eenvoudig te repareren?
Graag zou ik willen weten hoe ik de trommel moet demonteren....om de lagers e.d. te vervangen.
en hoe de glijschijf normaal hoort vast te zitten......
dus in het kort: glijschijf is er af, hoe nu verder....??
gaat om een Niemeyer 135
Alvast vielen dank!
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Reacties
Schuif met de muis over de tekening voor uitvergroting.
Let op de bevestiging van de steunschotelnaaf met boutje nr 10 (uit te draaien met inbussleutel nr 20 ).
kramp.com/shop-nl/nl/…
ik blijf steken op onderdeel nr 25 zie link
kamp.com
die moet ik er nog af hebben om bij nr 23 te komen (waar de lagers uit liggen). maar hoe krijg ik die er af? de borgveer heb ik eraf maar de lagering blijft steken achter een groef.
"Een groef?" :?
Als je segerring nr. 18 weggehaald hebt, moeten lagers 23 + 25 en bus nr 24 er zo af willen glijden als ik de tekening zo zie.
Zit er roest en/of een "stootrand" op de as waardoor het niet wil?