Het lampje van de laadstroom van mijn iseki TX 1500 blijft branden. De dynamo en de spanningsregelaar eruit gehaald en morgen ga ik langs bij een revisiebedrijf met de vraag of ze nog goed zijn. Tijd geleden heb ik er een heel nieuw lampje in gezet want das was helemaal verrot en de bedrading lijkt verder ook OK.Mijn iseki staat in Duitsland, maar lees nu zo her en der dat ik eerst wat had moeten meten, wat ik dus niet gedaan heb
Hebben jullie dat wel eens gehad en wat was jullie ervaring daarmee?
Groet, Govert
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Iseki tx1500 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Je hebt nu toch al alles afgebouwd om te laten testen. Moest het zijn dat beiden nog goed zijn, dan kan je de vraag eventueel opniew stellen hier
Gebruikt:
tracpartz.com/nl/product-categorie/…
Nieuw:
tracpartz.com/nl/product-categorie/…
Als de regelaar kapot is, is het voltage van de laadstroom veel te hoog (en dus de laadstroom). De accu gaat direct koken door deze veel te hoge laadstroom (niet als deze pas vol is!).
Het lampje blijft ook branden bij draaiende motor?
Hoeveel volt (laad)stroom meet je tussen de accupolen (bij draaiende motor)?