Peecon Gull Wing in het echt
Zo ziet het Gull Wing-systeem van Peecon er in het echt uit. Het systeem is zowel op de Agritechnica als op de Agribex te zien.
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Als je geen Boerderij-lezer bent wordt je geblokkeerd.
[url]boerderij.nl/Mechanisatie/Nieuws/…]
Gaat bij mij ook niet op die manier, maar ach ja, er bestaan ergere dingen in het leven
Nee, ook niet
Ja, mooi toch
Ik vraag me af hoe dat gaat daar, misschien wel zo:
Een idee tijdens de vrijdagmiddagborrel, gelijk een schetsje maken en een half uur later rondsturen naar de media.
Maandagochtend schrikken van een volle mailbox met vragen, snel een echte tekening maken, even inelkaar lassen, spuiten, stickers erop en vervolgens aan het eind van de middag met natte verf een filmpje maken?
Het idee is wel goed ja.
Alleen, hoe snel is het nu echt? Aan het aankoppelen verandert niks zo te zien. O.a. de 'blokken' die je al noemt en daarna het vast zetten.
Eigenlijk veranderd dit systeem alleen het meenemen van de wielen.
Daarvoor lijkt het mij aan de dure kant en het weegt ook weer 800kg las ik ergens.
En wat ga je met de bandenspanning doen met dit systeem?
Als je dit 'af' wilt maken hoort er zeker een bandendrukwisselsysteem bij.
Een dikke compressor meenemen voor de banden op te pompen kan ook.
Maar al je dat wel doet , moet je niet een al te grote trekker hebben.
Anders krijg je wielsporen tegen het dak van viaducten en tunnels