Illustratie van:

International 844 - Wel of geen zwarte rook

Ik heb een IHC 844 en als we met de orginele uitlaat rijden komt er een beschaafd pluimpje uit de uitlaat maar als we de holle pijp er op zetten werken we bijna continu in de schaduw.
Waarom zo'n verschil in rook?

Deel dit topic

Reacties

ErDee
Je zult sowieso de pomp te ruim hebben staan als ie zo rookt
Valtra-Fordpower
Heeft ie een Turbo?
echte844
Hij heeft geen turbo
Wimsumar
Beste Echte844:

Quote @echte844:
geen

Ik denk dat er geen verschil is. Dat wil zeggen , de dunne originele uitlaat blaast de uitlaatgassen krachtig "ver het luchtruim in".
Bij de dikke open pijp blijft de uitlaatgaswolk om de trekker hangen.
wezel844-s
@Wimsumar Het klopt helemaal wat je zegt Wim heb het zelf namelijk geprobeerd met mijn 844-s en inderdaad met een kleiner pijpje blaast hij het gewoon hoger weg
DANOONTJE POWERR
Net wat Wim zegt.
Er kan geen verschil zijn tussen open pijp en demper.

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 844 en hebben de trefwoorden uitlaat en wel of geen zwarte rook. geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
6
DEELNEMERS
6
WEERGAVES
5