Foto van een Valtra N134. Agriflanders 2017Helaas slechte foto's allemaal, omdat je een vrouw hebt die met je fototoestel ligt te prutsen.

Valtra N134

erik9831
Foto van een Valtra N134.

Agriflanders 2017

Helaas slechte foto's allemaal, omdat je een vrouw hebt die met je fototoestel ligt te prutsen.

Reacties

valmet6400power
Dit is sowieso geen N142, het is een --4 serie 😄 N174 ofzo?
erik9831
@valmet6400power N134 is het, meteen even aanpassen. Verkeerd gedacht van mij 😞 Map bestaat blijkbaar niet ... @SJB533
valmet6400power
@erik9831
Kan gebeuren! Wij hebben zelf een N142 vandaar 😄
Bleistra
Leuke trekkers dit, alleen jammer dat ze niet meer super sterk onder in zijn!
valmet6400power
@Bleistra
Uh, ligt dat niet aan jezelf?
Bleistra
@valmet6400power totaal niet presteren niks onderin vergelijk het met een 143. Waarom.denk je dat t aan de bestuurder ligt ?
valmet6400power
@Bleistra
Omdat ze niet bekend staan om hetgeen jij verkondigd?
+3
Fendttrisixfan
@valmet6400power
Of omdat jij met je valtra onderbroek aan niet graag hoort dat er ook minder goede valtra's zijn... Daarom kan het niet zijn
valmet6400power
@Fendttrisixfan
Ach dan ben ik altijd nog gematigder dan de Fendt aanhangers!
+1
Bleistra
@valmet6400power Hoeveel heb jij al met deze nieuwe serie gereden? De vergelijking met een 121/ 141/143 tegen de 154 /134 kan ik wel maken en komen duidelijk pk,s te kort onderin! Voor het zelfde werk wat de oudere serie,s doen! Het is totaal geen slecht word over valtra maar de praktijk heeft t duidelijk uitgewezen.
erik9831
Het is volgens mijn menig ook niet meer mogelijk om taaie trekkers te maken.

Volgens mij hebben trekkers van uit de jaren 70-90 meer sterkte dan die plastic trekkers die nu op de markt gezet worden. Een trekker van 50pk kon veel meer dan een 50pk trekker nu vind ik. Of dit nu een Valtra, Fendt, Deutz, NH of ander merk is.

Is dit de fout van de constructeurs ... Daar denk ik van niet. Dit is eerder de fout van de wetgeving die er allemaal opgelegd word in verband met brandstofverbruik, euro zoveel norm enz ...

Dus dit vind ik persoonlijk een onnodige discussie die eigenlijk gevoerd moet worden. Plus, iedereen heeft wel een voorkeur voor een merk. Iemand daarop 'aanvallen' zou ik toch zelf niet echt doen. Iedereen kiest wat hij of zij wil en mee tevreden is.
+1
Bleistra
@erik9831 Kijk duidelijk mee eens. Het geen van die brandstof/normen/eisen waar mee om moet worden gegaan als fabrikant is lastig. Maar ze zijn niet meer zo taai lijkt mij geen verkeerde uitspraak?
Heb al 400 uur met 154 gewerkt. En met 143 wel 800/900, die waren toch taaier.

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Valtra N134 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!