Vandaar dat die niet meer wou remmen, helemaal onder de olie. De keerring had los gelaten van het ijzeren omhulsel.Gelukkig was deze klus een stuk gemakkelijker als bij een 633 waar het hefdeksel en d

International 1456

Vandaar dat die niet meer wou remmen, helemaal onder de olie. De keerring had los gelaten van het ijzeren omhulsel.

Gelukkig was deze klus een stuk gemakkelijker als bij een 633 waar het hefdeksel en de trompetten er van af moeten.
Hier kon je het omhulsel zo uit de bak trekker als de spatborden aan de kant waren.

Nieuwe keerring erin en de remmen opgeschuurd en nu remt die weer zoals het hoort.

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 1456 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!