Kioti DK 5010 met frontlader en rondom op tracks, weinig druk per vierkante centimeters en veel draagkracht

KIOTI DK

Kioti DK 5010 met frontlader en rondom op tracks, weinig druk per vierkante centimeters en veel draagkracht

Reacties

hobbyboer
Leuk ding zo!

Nog wel het gewicht van lader en lading op de kleinste rupsen.
Zonder cabine is het ook nog wel te doen om de lader andersom te monteren (spatborden/rolbeugel beetje aanpassen, stoel omdraaien, stuurtje achter, enz)

Zou dat nog een (betaalbare) optie zijn?
+1
Rietman
Alles is mogelijk, maar waarom aanpassen ?
Nu heb je ook al optimaal zicht op je werk en een standaard frontlader is redelijk goedkoper dan een omkeer met aanpassingen.
Het is natuurlijk van belang wat voor werkzaamheden er met uitgevoerd moeten worden, maar in dit geval blijft de hef (achter) altijd beschikbaar voor allerlei (aftakas-aangedreven) werktuigen wat klant nodig heeft.
(tevens is het tegenwoordig erg lastig om aanpassingen aan voertuigen uit te voeren zonder dat de veiligheids-eisen of het productgoedkeuring op EU markt in het geding komt, Product aansprakelijkheid is hot item. ]
hobbyboer
@Rietman
Waarom?
Een beetje wendbaarder, zwenkt minder uit en stuurt ook makkelijker, die rupsen zorgen er wel voor dat het sturen met belading flink meer kracht kost, denk ik.
Maar vooral voor gewichtsverdeling/bodemdruk, denk dat de koper dat wel belangrijk vindt als ik zie dat er ook in rupsen wordt geinvesteerd.

Maargoed, de vraag is wat het mag kosten en die regeltjes zijn inderdaad een lastig punt.
Fast Eddy
Is dit voor de riet teelt?

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de KIOTI DK ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!