De DX 6.30 had een lekke hydrauliektank, dus die er even af gehaald. Toen we hem zo ver blood hadden toch maar even de band er terug onder en naar de spuitplaats gereden. Terug naar de werkplaats was

Deutz-Fahr DX 6.30

De DX 6.30 had een lekke hydrauliektank, dus die er even af gehaald. Toen we hem zo ver blood hadden toch maar even de band er terug onder en naar de spuitplaats gereden. Terug naar de werkplaats was zo makkelijker omdat de wielen er toch af moeten om ook de remmen te repareren. Gaat wel mooi zo.

Reacties

a3vandiejen
Gaat mooi zo , maar moet een sterk stukkie ijzer zijn wat er tussen zit.
+2
@a3vandiejen ja klopt, we wisten ook niet of we het wel aandurfden, maar onder deze trekker zit een super zware zwaailat onder, en met die bok pakken we de zelf rijdende beregeningspomp op. En die weegt ook nogal wat. Dus geprobeerd en niks gaf een krimp dus maar gaan rijden.
+1
a3vandiejen
@Deutz-Fahr-Rijder Zo ben ik altijd verbaasd als ik zo,n rek achter op de auto zie op de trekhaak met twee fietsen er op haha.
+1
@a3vandiejen ja inderdaad dat is ook zoiets, hoe kan zo'n stukje krant 2 van die fietsen omhoog houden....

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Deutz-Fahr DX 6.30 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!