Zelfs een Inter 1455 moet wel eens onder het mes. Op de foto de onze bij Peeters Essen om nieuwe remschoenen te steken. Ze waren volledig weggesleten. We hebben zelfs 1 trommel moeten vervangen. Ze wa

International 1455 XL

Gavrie Willemsen
Zelfs een Inter 1455 moet wel eens onder het mes. Op de foto de onze bij Peeters Essen om nieuwe remschoenen te steken. Ze waren volledig weggesleten. We hebben zelfs 1 trommel moeten vervangen. Ze waren zo ver weggesleten dat de remzuigers helemaal ten einde waren en zo begonnen te lekken. Het beginnen lekken en wegvallen van de remdruk viel uiteraard samen. We vervangen ook ineens de lamellenkoppeling om de 4wd in te schakelen want hij slipte door bij het achteruit rijden in zware omstandigheden.

Reacties

schluterman
Goed bezig. Die lamellen koppeling kun je die nog goed zat aan komen. Ik heb namelijk precies hetzelfde bij mijn schlüter super 850v.
Gavrie Willemsen
@schluterman dat weet ik nog niet, het Lmb heeft gisteren pas de 4wd eraf geschroefd.....
geerts 88
Normaal voeren jullie zulke reparaties toch zelf uit? Of druk met de shovel?
Gavrie Willemsen
@geerts 88 ja inderdaad, mijn wiellader ligt ook uiteen, mijn Rupsenbull is ook in herstelling en mijn Dezeure 3 Asser moet ook nieuwe pomp op dus de Mekanieker heeft even de handen helemaal vol
mf 6150
2 hef cilinders ziet men ook niet vaak bij inters
Gavrie Willemsen
@mf 6150 ik vermoed dat ze er die zelf op gemonteerd hebben. Het is wel zeer netjes gedaan hoor. Beugels zijn perfecte copies

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 1455 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!