Getest en goed bevonden! Eergisteren hebben we er een testrit mee gedaan en alles werkte toch naar behoren. Alleen de noodbediening van de Vario zat verkeerd maar dat is ook verholpen. Loadsensing wer

Fendt 916

Gavrie Willemsen
Getest en goed bevonden! Eergisteren hebben we er een testrit mee gedaan en alles werkte toch naar behoren. Alleen de noodbediening van de Vario zat verkeerd maar dat is ook verholpen. Loadsensing werkt prima alsook de Duomatic luchtaansluiting staat er netjes op. Ondertrekhaak zit er stevig aan alsook een vrachtwagen luchtdroger op gemonteerd. Er komt achteraan een andere onderruit in want deze blijkt van plastiek te zijn. Achterste raam rubber wordt ook nog vervangen. In het voorfrontje wordt uit het zicht nog een woeste luchthoorn gemonteerd.😉Vandaag verder plaatwerk monteren en volgende week kan hij naar de keuring. Zo kan hij aan zijn 2de werkzame leven beginnen.

Reacties

+6
valmet6400power
Al met al is ie toch grotendeels alweer nagezien! Dan kan die de komende 10.000 uur hopelijk met regulier onderhoud toe Gavrie 😄
+2
Gavrie Willemsen
@valmet6400power ja uiteindelijk geeft het wel een goed gevoel dat hij GRONDIG is nagekeken....
+7
RVM
@Gavrie Willemsen ik wens je oprecht succes, voorlopig geen werkplaatsfotos SVP 😉
+1
Gavrie Willemsen
@RVM ik hoop binnen 2 weken wat mooie foto’s te posten van de 916 ergens op een werf met een 3-asser in de weer....
RVM
@Gavrie Willemsen uw Vlaamse collega’s waren flink aan het stoeien met de 3 assers gisteren bij de werken net voorbij de Kennedytunnel gisteren. Reden zich vast.
Gavrie Willemsen
@RVM ik ben er heel toevallig ook gepasseerd. Ik verschoot mij een hoedje dat ze daar zulk groot werk aan het doen zijn...
RVM
@Gavrie Willemsen het zou beter zijn als ze de Kennedy 3 banen breder maken!!
+1
Mooie geïsoleerde werkplaats, dat is wel prettig werken
+1
Gavrie Willemsen
@MaartenMandemaker ja op isolatie is inderdaad niet bespaard
Fendt926Driver
@Gavrie Willemsen mooi gedaan.
Heb je ook de omkeer op de stuur verstelling erop laten maken?
Ttekker moet gekeurd worden omdat die uit nederland komt of omdat die helemaal uit elkaar is geweest?
+1
YaMaGa
@Fendt926Driver omdat hij de nieuwe eigenaar is.
Gavrie Willemsen
@Fendt926Driver in principe hebben wij hem ingevoerd vanuit Frankrijk omdat die Nederlandse handelaar dat nog niet had gedaan. Met die vooruit/achteruit zijn we bezig geweest maar het LMB had er geen ervaring mee. We moesten hem maar is binnenbrengen bij hen als hij gereed was en kon rijden.
+1
Fendt926Driver
@Gavrie Willemsen ok. Je koppeld hem gewoon bijop de omkeer van de pook.
En of aan het stuur/of met de pook omkeer werkt prima.
Maar de knop indrukken en tegelijk pook omzetten geeft een foutmelding

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Fendt 916 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!