Leuk detail in de cabine . De verhoogde bediening van de hef. Foto is geplaatst door 1046 op 23-08-2020 om 21:23:40, met 21 reacties.

International 745-S

1046
Leuk detail in de cabine . De verhoogde bediening van de hef

Reacties

+3
schluterman
Wel mooi gemaakt
+3
1046
@schluterman lokale dealer heeft dat er toendertijd in gemaakt
+1
schluterman
@1046 ik zat al te kijken ja. Wel professioneel gemaakt
+2
1046
@schluterman zekers . En het werkt prettig
+2
wim-same
Speciaal voor jou gemaakt Marco, hoef je niet zo diep te bukken, alleen de hydrauliek hendels zitten wel erg ver achterin.
+1
1046
@wim-same die gebruik ik toch bijna niet
+1
MF 2725
@wim-same Je kunt niet alles hebben, Wim. 🤔😂😂😂
+2
wim-same
@MF 2725 die kan je ook op makkelijke hoogte maken, net als bij een SAM....... Oeps...ha ha
+2
MF 2725
@wim-same Ja, inderdaad! Of net als bij een Mass.. ........ oeps.
wim-same
@MF 2725 Ha ha. Vergiste ik me....
MF 2725
@wim-same Waarin?
+4
Kramer U800
@MF 2725 Niet alles is zo goed als een SAME 😆
+3
MF 2725
@Kramer U800 Ook dat klopt Dirk: sommige zijn nog beter! 🤔😂
+1
wim-same
@MF 2725 vroeger zag je bij ons twee merken. Same en MF. Nu geen van beide meer bijna op enkele uitzonderingen na. Nog een paar Same's en ook nog een paar MF's. Hoe zou dat komen......
+2
MF 2725
@wim-same Vertrek van dealers? Sinds gebrs Den Otter John Deere dealer geworden zijn, rijden er in de Bommelerwaard heel veel JD's. Terwijl er vroeger van alles reed.
+2
wim-same
@MF 2725 maar ook wanbeleid van de fabrikant. Same Deutz-Fahr verkoopt liever Deutzen, en in de Agco groep is MF bewust te duur gemaakt om maar Fendt te verkopen.
+4
langeslagdiesel
Grappige foto, die bij mij een herinnering oproept. In het blad toen nog genaamd ( trekker ) was dit een oplossing van 1 sleutelaar. Toen een nieuwe rubriek. Terug koppelend Aan wat hier voor geschreven is over Same, : qua ergonomie was het toch wel fijn werken met die twee handles rechts naast je stuur. Puur handiger dan deze rode handles uit Duitsland op kuit hoogte. Zo waren er wel meer handigheidjes bij deze Italiaan in die tijd die niemand wou zien. Zoals een vooras die rechts en linksom kort draaide en ook in de bocht ( gewoon ) mee trok als het zwaar ging. De Duitsers begonnen dan aan een soort konijnen sprong met die enkelkruis homokneet voorassen. Zullen we het maar niet over achteruit drukken hebben. Want dan waren de Duitsers nooit thuis met die lammellen koppeling. Achter spinnen en voor niks meer. Die oranje Italiaan was toen echt niet zo slecht hoor! Maar als je toen geen Duitser reed in het loonwerk in die tijd dan deed je iets fout. Ben blij dat ik ze beide meerdere malen heb meegemaakt, en dat meer dan klokje rond.
+2
valmet6400power
@langeslagdiesel
Dat verheerlijken van dat groen-rode merk zat er toen ook al in dus.. Erg jammer als onafhankelijke journalistiek wil bedrijven.
+1
langeslagdiesel
@valmet6400power dat verheerlijking was toen zelfs erger dan nu, heb ik wel eens het idee. Nu steken die trekkers ook goed in elkaar. Toen vond ik het technisch gezien niet zulke bijzondere trekkers. Oer degelijk. Maar ja, wat er niet op of aan zit kan ook niet stuk. Wat er wel op zat ging ook net zo vaak of vaker stuk dan bij andere merken.
+1
mf 6150
Netjes! Heb dit meer gezien, 12 en 1455 geloof ik

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 745-S ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!