Originele kverneland rotor volgens de laatste uivoering helemaal links een dubbele meenemer en een negatieve spoed

Kverneland opraapwagen

thmtrader
Originele kverneland rotor volgens de laatste uivoering helemaal links een dubbele meenemer en een negatieve spoed

Reacties

MaartenMandemaker
Zo'n rotor hebben wij ook in de 465 liggen
MaartenMandemaker
Is dit orgineel zo geleverd in een 465 menno?
Machineman
@ thmtrader...kijk eens in je mail...
thmtrader
In de 465 zijn 2 typen geleverd; met een negatieve spoed en met een stuk recht.
@machineman heb je mail ontvangen zal morgen even retourmailen, was vandaag buiten de deur!
HOOIJMAN
Wat bedoel je met een negatieve spoed?
thmtrader
Dat is wat je hier ziet, de schroefvorm die aan het eind terugloopt. De V vorm!
HOOIJMAN
Owjah nu zie ik het wat is daar het voordeel van?
thmtrader
Dat het gras niet tegen de wand geperst word!
Mengeledriver
Is het andersom draaien van zo'n rotor niet allang achterhaald door de concurrentie? Die kun je makkelijker vol laden bovenin vinden wij.
HOOIJMAN
Zo'n rotor perst het veel vaster
Mengeledriver
Met een hoge wagen pers je normaal ook vast genoeg omhoog, vaster moet juist niet. Daarom hebben wij nu ook walsen in 1 wagen. Maar het laden vraagt vrij weinig pk's.

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Kverneland opraapwagen ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!