Foto van een John Deere 6630, bezig met dumperen.. Foto is geplaatst door MaartenMandemaker op 07-07-2008 om 20:23:20, met 90 reacties.

New Holland T 6080

MaartenMandemaker
Foto van een John Deere 6630, bezig met dumperen.

Reacties

Sjoerd
De T6080 doet het erg goed hier! Zelfs niet NH-rijders waren onder de indruk. Mooie foto.
ford8630power
Haha, mooie verkooppraatjes sjoerd 😉
MaartenMandemaker
Dank je. hij rijd op zich heel best maar hij mist gewoon wat 😄
mcfjohan
Jaa is ook vertegenwoordiger he! hwhaa.. kroam
Sjoerd
Dat is eigenlijk niet de bedoeling. Is heel serieus. Ik hoef er ook geen een te verkopen... Maar ze doen het gewoon goed. Erg goed! En dat is fijn voor ons, voor New Holland, maar vooral voor onze klanten.
joost5432
Huh, zit er wat achter die trekker? 😛
Sjoerd
Hij mist niets, dan heb je niet de juiste uitvoering gekozen. En over smaak ga ik hier niet twisten, daar zijn wij veel te druk voor!
MaartenMandemaker
Uitvoering is best geregeld met electrische ventielen enz. maar hij komt zo traag over
Sjoerd
Komt traag over, of rijdt traag? Wat is het? Want als 'ie traag rijdt moet je de Power/Range Command instellen op het juist opschakel percentage...
Boswachter
16 x 17 electro shift ? 😄
Boswachter
Dat hebben wij op de nieuwe 6010 😛
Siebenga
16 keer 17? die ik een week heb gebruikt was totaal niet traag.. eerder fel
Siebenga
Dat was range command?
Sjoerd
16x17 ElectroShift kan nooit op een T6080. Het is een Range of Powercommand. En dan een 18x6 of 19x6 ECO of 50 KPH.
Siebenga
Met 19 versnellingen dacht ik
MaartenMandemaker
Het duurt zo lang voordat ie een keer op gang is. aan de motor ligt het niet want in de McCormick MTX ligt dezelfde motor en die is 10 keer sneller. nee een 19-6 power command
Siebenga
Sjoerd toevallig ook al een trekker over gespoten in fiat kleur?
Siebenga
Raar maarten. Uit stilstand hoefde ik maar 4 keer op te laten schakelen en was ik op ze top
MaartenMandemaker
50 km/h wel lekker geveerd, en met de bediening is ook niets mis.
Sjoerd
Aah Bosw8ter, dat kan kloppen. De T6010 heeft een 16x16 of een 17x16 bak. Veel keuze bij New Holland!
Boswachter
Wat voor versnellinsbakken heb je dan allemaal van NH ? 😄
Sjoerd
Och Och Och Bowachter. Heel veel. Echt heel veel. Vraag maar aan je dealer.
Siebenga
Dat heb ik dus als minpuntje ervaren. als je bv die hydroliek hendels had die kon je instellen met een soort schuifknopje. Dat was van goedkoop plastic. Alles in die console eigenlijk dat vind ik wel erg jammer (zelfs wat storend)
Boswachter
En de nieuwe 6010 rijdt verder wel goed met geveerde vooras en cabine 😛
mcfjohan
Zoveel bij elkaar geraapt zooitje haha
Siebenga
Boswachter je krijgt vast dual command. net als wij hebben!
Boswachter
Ik zal wel eens even vragen 😃
MaartenMandemaker
Veel keuze? veel keuze in versnellingen heb je iig niet 😄
Boswachter
Dual command ? 😛 geen electro command ? 😛
MaartenMandemaker
Tis geen dyna6 😛
Siebenga
Wij hebben 4 groepen van 4 versnellingen.. Dat is toch dual command? of zit ik daar zelfs mis mee 😛
Boswachter
Weer aan het klussen Maarten ? 😃
Boswachter
Nou snap ik er helemaal niks meer van 😃
Sjoerd
Precies mcfjohan. Een zooitje dat wel goed geregeld is. Omdat ze al sinds 2000 een bij elkaar geraapt zooitje zijn. Dat letterlijk arme Fendt word keurig opgeslokt door de AGCO groep. En valt compleet, ik herhaal COMPLEET in het niet bij de CNH groep. Verder wens ik je het allerbeste toe.
MaartenMandemaker
Haha ja vandaag in wolvega aan de gang geweest, paar tuintjes van die nieuwe huizen in de lindewijk uitgegraven en zand ingereden. morgen naar diever klepelen 😄
MaartenMandemaker
De agco groep valt in het niet bij cnh? haha das een goeie. agco heeft sterkere kaarten dan cnh
Boswachter
Dat zij wel leuke klusjes dus 😄
MaartenMandemaker
Ja ik vermaak me heel best
Sjoerd
Dual Command is 4 versnellingen met 3 groepen. Dat is 4x3=12. Op een Dual Command zit ook Dual Power, in alle versnellingen ondr belasting op- of afschakelen. (haas/schildpad) Dus dat geeft: 4x3x2=24 Dus 24x24 versnellingen in de Dual Command.
Sjoerd
Ha Ha Maarten, daar ga ik niet eens serieus op in. Dream on! Zulke onzin praat besteed ik helemaal geen tijd aan. Leg ik liever uit hoe bakken werken aan echte kenners zoals BW en Sieb. Je hebt er geen verstand van.
Siebenga
Onder de AGCO groep vallen alleen maar Valtra, Challenger, Fendt en MF.. ja dan zit cnh groep toch een stap hoger maarten
Boswachter
Ik maak er wel even een foto van zodra de trekker helemaal klaar is waarschijnlijk deze week ? 😃
Siebenga
Is kobelco een grote naam in de USA trouwens?
MaartenMandemaker
Wat is in jouw ogen onzin dan meneer de trekkerverkoper?
MaartenMandemaker
Onder de agco groep valt wel wat meer siebren. en dat is in 10 jaar gegroeid van niets tot een belangrijke wereldspeler.
Boswachter
Het gaat hier hard tegen hard 😛
Siebenga
Wat dan nog meer? Bijna allles wat je tegen komt in USA zit wel in die fucking CNH groep :S
MaartenMandemaker
Ik ben natuurlijk maar een leek op trekkergebied 😄

oa challenger, kurstjens, terra gator
MaartenMandemaker
Maarja meneer sjoerd kan slecht tegen kritiek, geeft niks maar wel jammer van een volwassen persoon
kemper
Nog nooit van john deere gehoord siebenga? 😛 ... toch ook niet de kleinste in usa 😛
Boswachter
Niks van aantrekken joh 😄
Siebenga
Die verkoopcijfers van die "bedrijfsjes" wordt ik niet warm van als ik zo vrij mag zijn het even op te nemen voor de CNH groep
MaartenMandemaker
Www.agcocorp.com ze staan nu op nummer 3 in de landbouw. zal me verder ook een rotzorg wezen.
MaartenMandemaker
K ga geen energie steken in een discussie wat het grootste concern is 😃
Siebenga
CNH is the number one manufacturer of agricultural tractors and combines in the world, the third largest maker of construction equipment and has one of the world's largest equipment finance companies
Sjoerd
Ik kan heel goed tegen kritiek, daar ben ik voor opgeleid, maar lukrake ongegronde kritiek vind ik onzin. Ik zie het trouwens niet als kritiek. Maar even voor de duidelijkheid: hoe kun je als leek (ik citeer) wel beweren dan AGCO betere troeven heeft. Beargumenteer dat eens. Ik beweer ook nergens dat AGCO niet goed is! Kom gewoom met feiten MM, dan hebben we een open discussie. Niet dat gezwets van: je kunt niet tegen kritiek. Want geloof mij, als NH verkoper moet je erg goed tegen kritiek kunnen en vooral kritisch zijn.
kemper
Wie staat er op 1 dan?
ljdekker
En niet te vergeten valt sisu ook nog onder agco, dus agco kan in zijn eigen motoren voorzien en volgensmij kan cnh dat niet
kemper
Net als jd die kan ook zijn eigen motoren maken.... maarja of dat nou het verschil is maar ik zag op internet staan dat jd de grootste van de wereld is
Siebenga
Haha ljdekker.. iveco dan?
MaartenMandemaker
Cnh op 1 deere&co op 2. wat noem jij lukrake kritiek dan meneer munsterman? k ben best bereid om uitleg te geven als het niet duidelijk is 😄

agco is heeft er heel verstandig aan gedaan om fendt te kopen, omdat die een hele mooie variobak hebben. die paar duizend trekkers die ze per jaar bouwen zit ze niet zo hoog. met valtra hadden ze de sisu motorenfabriek ook, die bouwen goede motoren met wereldreputatie, en komen in de toekomst zeker ook meer in mf en later ook fendt. onderschat de mf en valtra fabrieken niet, valtra heeft ook een fabriek in brazilie. mf heeft op meerdere plaatsen van de wereld fabrieken staan.
ljdekker
Ja, jd koopt gewoon alles op @kemper in niet elke jd machine ligt een jd motor, in elke valtra ligt wel een sisu motor
ljdekker
@siebenga, der staat toch volgensmij bij, ik wus het niet cker
Sjoerd
Ach ljdekker, volgens mij kan dat wel: CNH bouwt eigen motoren, de NEF motor: New Holland Engine Factory. Daarnaast heeft de CNH Group beschikking over de volgende motoren uit de eigen groep: Iveco (meest verkochte motor ter wereld)/ Ferrari / FiatGroup / Fiat PowerTrain / Maserati / ITED, een hele lijst kortom. Daarnaast kochten de Steyr fabrieken een tijdje de SISU motoren voor de fabricage van CNH tractoren. En daar is SISU CNH tot op de dag van vandaag dankbaar voor.
kemper
Nee dat klopt... maar ze maken wel eigen motoren
Siebenga
Maar dat weegt nog niet op tegen NH en Case maarten.
MaartenMandemaker
Ja dat zijn aantallen wou je zeggen?
Siebenga
Ja behoorlijke aantallen. Case helemaal
MaartenMandemaker
Ligt me iets van bij dat er ongeveer 4000 steyr's per jaar gebouwd worden?
MaartenMandemaker
K had het tegen sjoerd, siebren 😉

k heb trouwens nog niet gehoord wat nou die lukrake ongegronde kritiek is. wil ik toch wel graag weten wat ik fout heb gedaan
Sjoerd
Ja MM. Mooi betoog, maar nu weet ik nog steeds niet wat die kaarten van de AGCO Group zijn. Nogmaals: ik doe geen afbreuk aan de AGCO Group. Maar 34 minuten geleden schreef je:

"de agco groep valt in het niet bij cnh? haha das een goeie. agco heeft sterkere kaarten dan cnh" "

Dus val me niet persoonlijk aan Mandemaker, zeg gewoon wat je dwars zit. Verder even goeie vrienden.
Sjoerd
En New Holland heeft wereldwijdCreated 39 fabrieken in Europa, Noord Amerika, Zuid Amerika, China, India en Rusland; 28,100 werknemers in deze fabriekn en 11.000 dealers in 160 landen. Dat maakt ze simpelweg nummer 1. Einde discussie.
Boswachter
Zo leer je nog eens wat 😛
MaartenMandemaker
Agco heeft een sterke selectie van trekkermerken, met ieder een groep trouwe gebruikers. ze laten de merken ook een eigen indentiteit behouden, iets wat cnh niet heeft gedaan en dat hebben ze heel erg moeten voelen. mij zit niks dwars, die heb ik net al doorgespoeld 😉

en over persoonlijk aanvallen gesproken, look at yourself 😉
Sjoerd
En hier kunt u klikken:

cnh.com/wps/portal/…
Sjoerd
CNH heeft juist een heel eigen identiteit. Inderdaad dat heeft wat tranen gekost, maar ieder merk gaat nu zijn eigen weg bij CNH. En ik kan me de Agritechnica nog voor de geest halen. Letterlijk huilende boeren op de AGCO stand. Omdat op hun Fendt stand een MF naast een Fendt stond. En dat in die Heimat beim unseren Fendt Schlepper... Dus AGCO had iets kunnen leren van CNH, helaas...
ljdekker
Cnh is zo groot omdat die trekkers van hun relatief goedkoop zijn, maar met 5000 uur moet je er gauw weer afscheid van nemen, en dan zijn er lui die weer een trekker van cnh kopen, en dan krijg je wel omzet, maar of dat de goede manier is weet ik zo net nog niet
MaartenMandemaker
De eigen indentiteit van een paar knoppen in de cabine ja. agritechnica kan ik niet over meepraten. mss omdat agco mf steeds meer als premium merk wil neer zetten? dan zijn er wel andere dingen waarom je zou gaan huilen, niet om een stuk ijzer iig 😄
Siebenga
Ljdekker komt ook met een zinnige opmerking. LOl
arnaud
Tja lekkere vergelijking, het feit dat CNH de merken te veel op 1 hoop duwde, en anderzijds de meningen van een stelletje Duitsers.. appels met peren vergelijken
boerluuk
Wat een lappen tekst hier 😛.
Dus als een steyr 5000 uur heeft gelopen kan je um op het schroot gooien of weg doen?, ken er GEEN 1 die dat moest omdat ie OP was
Siebenga
Ljdekker wou ook even mee doen in de discussie 😉 mij best heb moeten lachen om ze reactie 😃
Haha, ik ook 😛

want volgens mij komen alle 3 de merken er wel met gemak boven

naja, je hebt van die missers.. maar dat heeft elk merk 😃

de Fendt 818vario van mn vorige baas was ook 1 groot RAMP ding, wat een kut trekker als dat is. en die heeft nog maar 5400 uur ofzo
MaartenMandemaker
Cnh heeft gewoon te weinig onderscheid tussen de trekkers, vooral case rijders willen niet op een rode nh zitten. steyr heeft niet voor niets nog steeds de 9100 serie, die ook weer in case rood te krijgen is.
ECHTE steyr en case rijders willen geen rood witte of rode nh.
MaartenMandemaker
niet?
Siebenga
Inderdaad loonbedrijf hier ook.. heeft problemen met de fendts en nh's de hertjes rijden altijd
Ik heb het over echte.

niet over steyr volk; omdat ''dealer in de buurt zit''

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de New Holland T 6080 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!