Zetor 6711 (foto uit 1973)  uit de tijd van Indumy, Voor Nederland was de geveerde vooras standaard, maar voor de hydr.stuurbekrachtiging was een meerprijs van 375.-- gulden, helaas kozen vele kopers

Zetor 6711

Rietman
Zetor 6711 (foto uit 1973) uit de tijd van Indumy, Voor Nederland was de geveerde vooras standaard, maar voor de hydr.stuurbekrachtiging was een meerprijs van 375.-- gulden, helaas kozen vele kopers om zonder stuurbekrachting te bestellen, dus gewoon iets meer spek eten,

Reacties

+4
langeslagdiesel
Weet ik alles van. Zetor is weg. Maar het spek eten gebleven! Ha ha!!
+3
wim-same
@Rietman Maar 375 Euro was toen ook veel geld.
+5
Rietman
@wim-same toen kenden we nog geen Euro's Wim , hahaha
+1
wim-same
@Rietman 825 Gulden
+2
langeslagdiesel
Deze types werkten ook zonder bekrachtigd stuur prima. Dat was het zelfde met de remmen. Doseren was preciesie werk. En het remde vaak maar op 1 wiel. ( lekkage in de bil ) maar het liep altijd. En bij een koe boer kon je er alles mee.
+1
ZetorTwente
Mooie foto 👌🏻
+1
a3vandiejen
Prachtig.
+1
steyrlanzboy
Mooi
+1
draaipiet
Prachtig, ik heb er ook heel wat uurtjes op vertoefd. Dit is er al een met hoog stuur
+2
langeslagdiesel
@draaipiet ja. Nou je het zeg, zie ik het ook. Dit is al een moderne. En het aan het stuur schakelen. Geweldig, toen.
+1
draaipiet
@langeslagdiesel Wel en niet gesynchroniseerd, ik heb ze beide gereden

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Zetor 6711 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!