Foto van een Case International Maxxum 5140 als je tijdens de winterdienst niet een tekort aan licht wilt hebben bouw je er gewoon wat bij op de motorkap.Gezien in noorwegen vlak bij stavanger bij een

Case International Maxxum 5140

+2
Fendt926Driver
Foto van een Case International Maxxum 5140 als je tijdens de winterdienst niet een tekort aan licht wilt hebben bouw je er gewoon wat bij op de motorkap.
Gezien in noorwegen vlak bij stavanger bij een dealer.
En een winterdienst kan daar van oktober tot eind april duren.
Trekker was vanaf de dinplaat voorop naar de achteras verstevigd

Reacties

+1
MaxxuM4ever
Ik vraag me al jaren af wat de beste plek is voor werklampen, blijkbaar dit dus.
Ik vind met werklampen in de dakrand het altijd wat minder prettig dat de motorkap dan ook verlicht wordt en bij trekkers met de uitlaat op de kap het schijnsel hier tegenaan.
Hij ziet er nog piekfijn uit, terwijl Noorwegen toch aardig dicht bij zee ligt.
roscho
Quote Reactie van @MaxxuM4ever:
Ik vraag me al jaren af wat de beste plek is voor werklampen, blijkbaar dit dus.

Ik heb ook eens gezien dat werklampen op de beugel van de voorspatborden waren gemonteerd. Dat lijkt mij wel ideaal. Alleen een beetje oppassen als je dicht langs de struiken rijdt. En natuurlijk knikt de kabel elke keer als het stuur gedraaid wordt of als de vooras tuimelt. Daarvoor moet dus wel degelijke, buigzame kabel worden gebruikt.

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Case International Maxxum 5140 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!