Schlüter Super 1250 VL Special
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Schlüter Super 1250 VL Special ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Ook een hoogstnodige ingreep waren de kachelslangen. Die had ik al een paar keer moeten inkorten of stukken tussenzetten. Het rubber droogt uit en er kwamen scheurtjes met lekkages tot gevolg.
Vanmiddag de ouwe meuk eruit gegooit en nieuwe erin. Viel mij achteraf gezien nog wel mee, al was het begin moeilijk. Die gasten int fabriek die het dagelijks, nuja dagelijks..., er liepen toen der tijd nog 2 tot 3 trekkers per week uit de afdeling Montage🤦♂️, moesten doen zullen de kneepjes van het vak ook wel gekent hebben...🤣
Cabinelagers achteraan zijn ook nieuwe ingekomen. De bouten zaten vastgeroest op de bussen, dus dat werd bouten doorslijpen en da cabine hoog genoeg heffen om de bussen uit de scharnierpunten te krijgen. Er zat op de rubbers best veel speling, daarmee is het geklop van de cabine ook weer duidelijk . Maar das nu ook opgelost.
Ik heb ook de complete elektrische installatie die ik er in mijn jonge jaren erop gemaakt voor de werklampen en dergelijke volledig vernieuwd, niet omdat het moest, maar twas gewoon een bende geworden... en aangezien kabelboompjes maken voor mij geen straf is, gelijk maar alles nieuw en een stuk professioneler gedaan. De lampjes in de schakelaars doen het nu ook allemaal. Vroeger gingen alleen die van de verlichting en alarmschakelaar. Nu zijn te allemaal verlicht, ook de metertjes. Van die laatste was een deel niet aangesloten of de lampjes defect.
Nu ben ik bezig met het inbouwen van een oliedrukmeter in het dashboard, dan zijn alle voorziene gaten in gebruik .
Wordt vervolgt!
Reacties