De motor van de Fendt 818 liep vanochtend ineens heet, dus de “goude ouwe” moest weer naar buiten gehaald worden om de boel te redden. Deze keer was het wel menens, er moesten funderingsputten in

International 1455 XL

+12
Gavrie Willemsen
De motor van de Fendt 818 liep vanochtend ineens heet, dus de “goude ouwe” moest weer naar buiten gehaald worden om de boel te redden. Deze keer was het wel menens, er moesten funderingsputten in de haven worden leeggepomt.
Vandaag toch maar is ineens geregeld dat de 828 een nieuwe Vario krijgt vanuit de dealer en dat onze 916 bij een gespecialiseerde Mekanieker binnen gebracht wordt. Want anders is ons trekkerpark wel heel beperkt als er nog eens eentje onverwacht uitvalt want daar wordt je ook niet echt gelukkig van.
+2
PieterA
@Gavrie Willemsen Verstandig om eens wat te laten repareren. Zomaar in de hoek laten staan verstoffen is voor de besluitelozen en dat is niet zo we je hier kennen. Normaal weet je nogal van doorpakken op het gebied van reparaties.

Mooi dat je de Fendts nog een kans geeft. Ik zie het liever dan een nieuwe camion.

Met een vrachtwagen werk je economisch beter, maar een trekker is ook wel eens praktisch en het is mooi tuig om mee te rijden.

Reacties

+45
valmet6400power
Het gerucht gaat dat de baas expres koelvloeistof heeft afgelaten van de Fendt en in zijn 1455 klaar zat. Wachtend op het onvermijdelijke telefoontje om in actie te komen.

Maar nogmaals, het zijn onbevestigde berichten!
+4
Gavrie Willemsen
@valmet6400power het zou zomaar kunnen…😛😛
+4
Vincerampelberg
Niet de stoppen die case/ international xl serie
+8
bartjuh
Man man man... Dat jij nog altijd fendt rijd. Ik had het vertrouwen erin al lang aan de kant geschoven en een Zetor gehaald
+1
Vincerampelberg
@bartjuh een Zetor?
+5
RaHeados
@bartjuh met zulke uren standen is er geen een merk heilig hoor 😅 als de service er maar is scheelt het al een hoop, wanneer je in de steek gelaten wordt heb je er niks aan ook al gaat er bijna nooit wat stuk.
Gavrie Willemsen
@RaHeados het LMB was er deze ochtend al gelijk aan begonnen….
+1
Fendt_favorit
@Gavrie Willemsen Welk LMB legt die nieuwe bak erin?
+5
Gavrie Willemsen
@Fendt_favorit Briton, gewoon bij ons op het dorp, een LMB die altijd voor ons klaarstaan…wat er ook gebeurd, ze helpen je altijd voort. De goedkoopste? Zeker niet…. Ik kan de Vario bij wijze van spreken een paar 100 km verder later vervangen voor toch wat minder geld maar de service die ik steeds krijg bij Briton is goud waard….
+1
Fendt_favorit
@Gavrie Willemsen voor minder geld vervangen met die vreemde revisie verhalen is uiteindelijk nog altijd duurder uitgevallen dan gewoon meteen een nieuwe originele erin.
Gavrie Willemsen
@Fendt_favorit ik heb er nogthans ook veel goede verhalen al over gehoord
caseboy
@Gavrie Willemsen die op 100km, bedoel je dan die Verkuijlen?
+1
Ruben-Wind
@RaHeados was mooi geweest als dat wel zo was, iemand anders flink laten afschrijven en lekker goedkoop rijden😅😜
+1
Towaberg
Oei! Pukkie beetje te warm gekregen 😩
+1
Gavrie Willemsen
@Towaberg er hing nogthans niets achter….😂😂
+5
Bas1046
De 1455 is als een soort verzekerings premie voor het bedrijf! 😀👍
+2
Gavrie Willemsen
@Bas1046 ja je zegt al zoiets, eigenlijk is dat wel erg hè dat het zo moet gaan…..😬😬😬
+1
Bas1046
@Gavrie Willemsen Ja ach dat is misschien zo... Maar waar niet gewerkt wordt gaat ook niks kapot.
Wel mooi dat de Inter bijna overal voor past, en daardoor flexibel in te zetten is.
Hopen dat de rest weer snel rijd!
+2
stijn-de-bock
@Bas1046 in ieder bedrijf is er wel iets of iemand dat de boel recht houdt he
+3
Vincerampelberg
@stijn-de-bock Het is een rode trekker voor iets he
+2
stegboer
Of de schluter rij klaar maken. Als die fendten zo duur zijn😜
+2
mf 6150
Weer die inter he... zou er toch 1 bij kopen gavrie!

Vario van de nieuwe of oude 8?
+1
Gavrie Willemsen
@mf 6150 nee de oude 818 staat even bij het LBM
+1
Vincerampelberg
@mf 6150 ja dit keer een rode haha

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 1455 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!