GINAF Maistruck
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de GINAF Maistruck ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Mengele had een bredere pijp, dan krijg je dat he....
Dat was het allereerste stuk, bij het schnitzelparadijs. Zijn we ook maar 1x geweest.
Rik: jij hebt er geen verstand van joh.
Ga fietsen joh!
Als je op't randje rijdt dan kan het wel eens mis gaan. Ook maar 2x gebeurd in een heel seizoen. Dus.... En anders ligt het altijd nog aan't merk
Gaat allemaal veel te gek joh. Zeker bij gras. Dan is 350 pk meer dan zat.
en veldkamp we rijden geen halve vrachten
en klopt slager ... rij alleen soms onder de pijp
Of goeie opraapwagens bij de loonwerker, hier gaat grashakselen er wel uit denk ik.
En gras op de plaat kan niet ivm de hoge inkuilsnelheid.
hoezo gaat mais veranderen mengele?
silo's hoeft niet eens zo nodig, gewoon mooie rijkuilen maken en niet steeds dat achteruit gekeutel
Er moet dus land blijven liggen of krachtvoer gemaakt worden. Dus geen massa producten maar slimme manieren van het gebruiken van stikstof.
-koeien rond de boerderij de bedrading om't spul achter te houden hekken
-krappe dam
-veel rommel
-geen rijkuil maar achteruit
-geen silowanden
-korte kuilplaten
-te weinig ruimte dus hoge bult
Wij gaan ook langzamer werken als ze het op de bult niet aan kunnen, we werken soms met 1 wagen bij de hakselaar en dan nog met 2 aanrijtrekkers!
De bult is zeer belangrijk, veel belangrijker als dat halve uurtje extra werk.
Tuurlijk mag en moet een loonwerker wat verdienen.
Ik bedoel scherp qua geleverde kwalitieit, capaciteit, etc etc. Je concurrenten een stap voorblijven, dat bedoelde ik.
En niet allemaal een opraapwagen, pers en hakselelaar kopen en mekaar in het vaarwater gaan zitten.
In het grondverzet worden de marges ook al aardig kleiner, wel het jaar rond werk.
Magoed, het is en blijft geen vetpot.
of met hovenier goeie contacten hebt dat waneer die kraan nodig zijn ze jou altijd als eerst bellen.. kan vaak dan ook alweer een trekker met dumper heen
Idd Slager.
jullie hebben gelijk
@Hekman, ze gaan misschien ooit kapot maar wat als er een kapitaal op de bank staat en de grootste hobby is loonwerk???
ik weet een goed voorbeeld kemper