BLOOPERS Stuk
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de BLOOPERS Stuk ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
zie dit begint bij 2.40
Meer weet ik er ook niet van, is misschien te vinden wat voor motor, volgens mij O&K 6552 of 6558 ofzo?
P.s. je stage is begonnen?
Van iemand gehoord of zomaar gokje?
onze oude d25 is vroeger ook een paar keer vastegelopen maar hij doet het nog
Hoorde dat het helemaal niet verschilt met Fendt, JD of wat dan ook, die hebben ook storingen, even veel als NH. Dus die verhalen hier kloppen ook niet altijd. Misschien een keer ter plaatse, maar algemeen is t anders.
Nee geen 820..
Hier op TF hoor je sowieso meer slechte verhalen over NH dan Fendt.
Dat komt omdat je van Fendt-rijders nooit slechte verhalen over Fendt hoort, ook niet als er een Vario elk jaar vervangen moet worden. Dat verzwijgen ze, terwijl ze wel een grote kwek opzetten over andere merken.. :|
PS, de Deutz motor op de Foto is een luchtgekoelde, die is niet te vergelijken met de BFM watergekoelde die in de Fendt's en Deutz trekkers liggen.
Ik probeer in mn reactie gewoon aan te geven dat het gewoon een raar soort mensen zijn, die Fendt-rijders. de slechte verhalen over Fendt durft men hier niet te posten, terwijl andere merken wel de grond in worden gestampt.
En wat verzwijgen de Fendt rijders volgens jou?
Ik kan er ook niks aan doen dat de meesten makkelijk de 10.000 uur halen. Natuurlijk gaat er ook wel eens wat anders aan een Fendt kapot, maar over het algemeen zijn we gewoon zeer tevreden
Ze willen niet weten dat 'hun' Fendt kapot is. Van een ander merk bazuinen ze het o zo graag in de rondte, maar over hun eigen trekker houden ze stil, al ligt de Vario eruit. Zo heb ik het gehoord, dat Fendt-rijders er niet voor uit willen komen.
@martijn: Het is ook niet bij elke T7040 zo dat ze na 1000 uur niet meer willen sturen. Vind dat wel een heel extreem geval wat je noemt.
en van fendt verzwijgen ze meestal wel als er iets aan kapot gaat, dat is ook zo.
maar sommige merken zijn minder sterk gemaakt en die gaan ook vaker kapot als anderen maar daar wordt dan ook weer mee overdreven.