BLOOPERS Stuk
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de BLOOPERS Stuk ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
net nieuw en dan de vario bak naar zn grootje.
Laatste
Reacties
die keal vluukn van die vario
gasunie heeft er ook teveel van dus stankers ook denk ik
En Landcruiser ook niet echt. was ook maar 2e handsje Kijk als het nou een Landcruiser 200 was geweest dan spraken we van een dikke auto
@Rik: als je de cabine bedoelt dan moet die er idd af (zoals je op de foto kunt zien ja)
Sleutelt wel makkelijk zo'n nieuwe trekker, ideaal.
@Paul in Marktoberdorf hebben ze vast nog wel een "ideaal" baantje voor je aan de lijn!
ik heb ook wel is newhollands open zien staan dat ik dacht van dit word niks meer
voor de rest een beste trekker hoor maar dat janken overheerste toch wel
Voor de rest nog nooit last van gehad, rijden hier casen in de buurt die het 10x zo erg doen.
Als je bij een Fendt dealer in de werkplaats kijkt staan er ook trekkers die kapot zijn. Paul moet ook werk houden
Das het voordeel dat ik er bijna altijd zelf er mee om ga , nadeel de kosten zijn ook voor mij .
dus doe je het van zelf rustiger er mee aan
Inruil 614 met eh, dik 17.000 of 18.000 uur ofzo.
En de vorige 600's hadden ook allen 13.500 uur voordat ze weggingen.
800's gaan ook pas na 12.000 tot 15.000 uur weg en sommige collega's rijden er ook nog mee rond.
Fav614: tijd voor een 716TMS (tip: kijk bij ons op de site )
Er zijn mensen die dat risico willen lopen....
Snap nog niet hoe ie em weer vlak krijgt...
P.s. die 716tms bij jouw dealer is toch ook engelse import,dat voldoet (meestal ook) aardig aan de omschrijving dat @mengeledriver hierboven plaatst over jouw gevonden trekker!
Maar uit de U.K. klopt wel
En hij heeft groot onderhoud gehad + een paar honderd uur probleemloos gelopen.
Dus de vertelde historie van jullie importtrekker nemen jullie zonder twijfel aan van de verkoper daar?
Maar de engelse trekkers die ik in mijn omgeving ken hebben veels te vaak "rare" dingen dus heb ik er geen hoge pet van op!
Maar verder ben ik het wel met je eens.
Maar toen ik jouw reactie op 614 zag dacht ik die Paul gaat met 2 maten meten,ingrijpen
Heb trouwens ook een andere trekker gekocht,helemaal tegen m'n principes maar tis een groene geworden,geen vario (budget te klein) maar natuurlijk wel powershift en vloeistofkoppeling,bij Fendt noemen ze dat dan turboshift en turbomatic!
Jij bent wel de laatste van wie ik dat verwachte! Wat ist voor 1? Had LMB Brink geen rooien meer?
Maar wat voor groens heb je gekocht dan? JD?
De herten jacht is weer geopend