Valtra T162 Versu
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Valtra T162 Versu ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Of is dizzen (op proef) van/ bi'j de baas?
Liek dat nu zo of is deze compacter dan een T191?
Wel giga hoge banden ja,topsnelheid?
@Schrekie komt gewoon door die hoge banden denk ik.
beter als die wij hadden..
kon je zowat onder de spatborden schuilen als het regent
Bart,idd soms l*llig gezicht,maar je heb ook trekkers waar geen grote maat onder kan das nog broerder!
@Jehan dit moet dan ook een Eco Power zijn!
tractorfan.nl/pictures/type/…
t was zo dat alle banden onder alle trekkers moesten passen
dus ook onder de 6000 serie
vroeger met al die verschillende banden, puilde het bandenhok uit, dus vandaar..
@valtradriver dit is een eco power... veel koppel zonder trekwerk bij lage toeren en veel vermogen voor het zware werk;)
Maar er kon nog een maat groter op die t130!
@Jannick,allemaal leuk en aardig en toch is het weinig verkocht volgens mij,heb jij daar een reden voor?
De verwachte brandstofbesparing scheen ook niet echt schokkend te zijn!
Als het goed is weet jij alles,nu zat ik nog ff in de on-line folder te kijken,maar alleen de Direct modellen hebben Hi-trol (vloeistofkoppeling) is dat een echte of bedoelen ze daar de nabootsfunctie mee (nepper)?
Valtra kan het ook voor je doen, regelt ie het zelf.
Alles is ontwikkeld door Valta, dus bewezen techniek!
Heeft Valtra ooit rommel op de markt zet? Naar mijn weten niet...
Huub als je die zin nou goed leest... Er staat dat Valtra zijn tijd weer vooruit is... Niet ten opzichte van andere merken, zoals Fendt bijvoorbeeld.
Tot heden is Valtra een eigenzinnig merk die alles zelf ontwikkeld en uitvoerd. En dus niet "afkijkt" bij andere merken.
Gewoon jammer dat...
Scandinavië ligt volgens mij in het Noorden...
De Ps in de 30serie had een gevoelige price as, die breken soms nog na 7 duizend uur kosten:6.000,- euro excl montage. Neemt niet weg dat het woeste trekkers zijn natuurlijk...
Deze PS is wel compleet uitgedacht... Achja, ze zijn niet de eerste, maar wel een van de betere
Dualpower is wel een succes geworden
Dat klopt idd 10 stappen vooruit en 2 achteruit. Qua aantal versnellingen hetzelfde als de standaardbak. Toch noemde ze het in die tijd geen powershift.
Maar idd het is meer PS als CVT.
Moar goed ieders zn merk als je er maar happy mee bent
de 6400 of deze???
en is nog een semi schakelbak
niets voor mij
haha
Valtra is uitvinding rijker dan de Fendt rijders willen weten...