ipsam carrier
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de ipsam carrier ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
PS: je moet/mag de locatie eens aanduiden van het bedrijf zo langs boven, weet ik waar jullie bedrijf ergens is
het chassie waar die moet opkomen (op dissel), moet zowel achterwaardse als voorwaardse krachten kunnen opvangen EN er moet een speciaal stuk gemaakt worden dat op de trekker past (zodat die kan draaien)...
Zitten toch wat extra stukken bij dan dit ketting systeem?
Hier even een fototje van de topdrukcilinder zoals bij onze andere carriers: tractorfan.nl/picture/394381/
We hebben speciaal voor dit systeem gekozen i.v.m. het sneller afkoppelen van de carrier. Deze trekker staat er namelijk niet vast voor. Één nadeel van de topdrukcilinder is dat de accumulatoren van de voorasvering kapot gaan... Bij alle drie de 930's die vast aan de carrier staan zijn die kapot. Hier merk je verder niks van, maargoed .
@ FENDTfarmer: Als je het doet, kun je het beter meteen goed doen. Ik ken een boer hier in de buurt die eerst hydraulische remmen op zijn 2 Beboma 3-assers had, maar die heeft er nu ook luchtremmen op laten zetten. Dat was ook niks, die had je eens voor een bocht moeten zien remmen, een aardig gepiep en gekraak. Ook een remspoortje bleef her en der nog wel eens staan. Maarja, wat wil je als je met 24 ton aardappelen op volgas rondscheurt, en dat met hydraulische remmen.
Een topdrukcilinder is voor meer druk op de voorwielen van de trekker..
kan zat een topdruk niet vrij gezet worden? sommige hebben toch een stikstofbol op die cilinder staan met daar tussen nog een kraan? of zit ik mis?
kun je hem niet drukloos zetten dan? Ik ken er eentje die hem rechtstreeks op de trekkerhydrauliek heeft, en op de weg staat die gewoon drukloos.