New Holland T 8.360
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de New Holland T 8.360 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Scherp sturen is leuk, maar als je wielbasis langer wordt kom je nog op hetzelfde uit.
Vind de Case variant er wel 10x beter uitzien.
heeft een draaicirkel van 4.60m,zelfde als de supersteer-versie van vroeger.
met hoe mooi ze zijn koop of doe je niks.
functionaliteit is veel belangrijker
Meet je dan de straal tot de middelste band, tot de buitste band of de doorsnede van de HELE cirkel?
Dat klopt niet wat je zegt. De draaicirkel is de afstand van de afdruk die het buitenste voorwiel achterlaat als je stuurt. Dus dat zal wel op 11-12 meter liggen.
edepot.wur.nl/150786/
deze functioneel?.....mag wel 3m bij de schuur aan bouwen en oprit verbreden wil je hem binnen krijgen....
als je zo iets koopt heb je meestal plaats genoeg
en het is maar 20cm,zo veel is hij langer dan een JD 8r of fendt 900
eu ik zal is een poging wagen
-goede motor
-goede wegligging
-goede pk overbrenging
-hij roest niet
-hoog debiet(274l/min)
zijn er toch al 5 nog 5 zoeken
zelf ervaren
hoe weet jij dat hij slechter is?
Euh NH heeft net zoveel KUNSTSTOF als ieder ander merk...
en ik vraag of het slechter is
ik zeg nergens dat hij beter is.
Nee jij vroeg hoe hij weet dat hij slechter is.
Ja hallo, dat is appels met peren vergelijken... die NH's/Ford'en hadden toch ook nog geen kunststof
Dan heb jij absoluut geen enkel benul wat kunststof is volgens mij.
Nou nu niet gaan overdrijven hoor.
zn ding moet al direct naar een dealer!
met al die electrice rotzooi dr op
jup die net zo goed
maar er zit dan wel weer verschil tussen de allennieuwsten en de trekkers tussen 2000/2005
vroeger draaide de wereld net zo goed
eu ik zal is een poging wagen
-goede motor
-goede wegligging
-goede pk overbrenging
-hij roest niet
-hoog debiet(274l/min)
zijn er toch al 5 nog 5 zoeken
Goede PK overbrenging ???
Volgens dat stukje uit jouw link VERLIEST hij ruim 100 PK van motor naar aftakas... Nou nou nou wat een goede overbrenging zeg... Lekker rendabel allemaal.
naar de grond bedoel ik dan
een inter of ford kan je zelf nog maken
zn ding moet al direct naar een dealer!
met al die electrice rotzooi dr op
Het leuke is dat de mensen die met dit argument komen zelf al geen vertrouwen hebben in het materiaal waar ze mee rijden... Als je er al vanuit gaat dat het kapot gaat...
Maar heeft dat dan niet met het Rubber te maken ?
Wat is nu het doel wat je bereiken wil dan? Dat de huidige NH's rommel is?? Ik heb dan wel een JD als afbeelding, ten eerste gaat dat ook kapot en ten tweede heb ik nog bij een boer gewerkt met een boel NH's in de lelieteelt, en zo slecht is dat spul nu ook weer niet hoor...
tuurlijk heeft dat ook met het rubber te maken,maar ik bedoel als je 2 trekkes met het zelfde rubber naast elkaar zet,snap je?
door de langere wielbasis kan hij zijn pk's beter overbrengen.
@tractorliefhebber
zit niet de zelfde motor in als de T8020/8030.
deze hadden een 8.3L.
de nieuwe heeft een 9L motor
en een fendt 900 serie is even lang als een 8345 r van john deere alleen het oogt anders
Top dat je daar eerlijk voor uitkomt. Dat durven de meesten hier namelijk niet te zeggen. Je krijgt namelijk meer aandacht als je New Holland flink afkraakt als dan dat je gewoon de waarheid vertel. :|
En dan waren dat ook nog "simpele" tm's en een t6050
Oh maar, ik vind dat je dingen ook eerlijk moet vergelijken! Ik zie hier altijd een hoop geschreeuw dat het merk van papa het beste is, en worden dingen scheef vergeleken. Dat dreigde hier ook te gebeuren, en daarbij wou ik de hier enige "NH-man" even helpen....
home.hccnet.nl/david.dirkse/draai/…
ik heb wel een idee waar het fout gaat. die maximale uitslag van 55 graden is voor het binnenste wiel, de buitenste heeft niet dezelfde uitslag.
als ik het zo bekijk is dit de draaistraal van het binnenste wiel. logischerwijs kunnen we hier de max breedte van de trekker bij op tellen, dan hebben we de draaistraal voor het buitenste wiel, en deze maal twee is de échte draaicirkel. dus die 4.2 laten we zeggen 2.40m, dan zitten we op 6.6 meter, maal 2 is 13,2 meter draaicirkel.
volgens de dlg heeft de fendt 936 15,9 meter nodig om te draaien, dus dat is nog steeds wel netjes denk ik.