John Deere Interieur
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de John Deere Interieur ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Heb je nu nog voor je lampen ook op je dashbord die knopjes?
Alleen een draaiknop.
hier een link over een reportage van deze tractoren.
boerderij.nl/1039164/Mechanisatie/…
We hebben er extra werklampen op laten bouwen?
Dit is tenminste degelijk
Ja dat kan, maar standaart worden ze met 4werklampen geleverd als ik het goed heb.
Wij hebben op het werk een 6330 in deze uitvoering.
laten we zeggen dat de bedieningen van John Deere veel beter in de hand liggen dan NH.
Weet niet of het bij te stellen is, hoop het wel. Waardeloos als je hem met de hand in de zweefstand moet houden om de dumper te laten zakken.
Kruishendel komt helemaal geen speling op, of dat ze niet meer willen blijven hangen.
Daarmee smoor je toch alleen de oliestroom. Wil wel de maximale hoeveelheid olie hebben bij kiepen. Was bij een 7710, werkte zelfs nog fijner bij een 926 met 17000uur. Bij fendt vliegt de kruishendel uit een stand bij teveel tegendruk. Kun je zelfs de hendel naar achteren drukken bij een dumper, als de cilinder uit is "vliegt" hij er zelf uit.
Die draaiknop is gewoon groen, daar achter zit een grotere zwarte draaiknop.
zowel doorstroom regeling als zweefstand e.d. stel je bovenop de ventielen in, kun je bij vanuit de cabine.
De hendels gaan misschien een beetje zwaar, maar dat is typisch jd, omwille van de veiligheid. als dat te makkelijk gaat, dan gaat het per ongeluk ook te makkelijk, en krijg je ongelukken.
Allen dit stukje is bruin rest is allemaal grijs!
en de lengte van de kabels ook even bijstellen denk ik, omdat fendt-412 het er over heeft dat de hendel ook niet in de zweefstand blijft staan.
toch een een beetje jammer dit: Lopen klagen dat iets niet goed werkt terwijl je niet eens weet hoe het werkt.
Ja, Net of bij de fendt alles zo goed is?
Toch mag een kruishandel tegenwoordig wel standaard zijn vind ik. Verder is het wel ok.
Maar ga niet denken dat ik fendt de hemel in prijs. Gaat ook stuk en zijn ook wel kleine puntjes bij. Mochten van mij het handgas van de 300serie ook wel verplaatsen. Kun je met je mouw wat aantikken als je de kruishendel bedient. Ben me wel 1x wezenloos geschrokken tijdens het harken. Gebruik nu met harken meestal elektronisch geregeld handgas met boordcomputer. 1knopje indrukken en gaat naar het juiste toerental. Had van mij alleen wel anders gemogen.
Wij hadden altijd steyr, en nu johndeere moest ook wennen maar als je gewend bent gaat super goed.
Ja dat klopt dat hoef jij ook niet te doen, maar een vaste chauffeur bijvoorbeeld wel als die tijd en zin heeft. En zo niet dan kan hij het wel even melden bij een onderhoudsbeurt.
Zo vaak is dat ook niet nodig, ik heb het thuis pas 1 keer gedaan bij 1 ventiel.
Had ook graag automatische assenbediening op de trekker gehad, dus voorwielaandrijving uit bij zoveel graden sturen en boven de 15km/u, makkelijk als je steeds van het land de weg op moet. Voor de rest reed de 7710 anders best, wou hem wel een dagje voor de ladewagen hebben lopen, met loadsensing
Je hebt gelijk ik heb ook sommige dingen van johndeere waar ik van denk dat dat ook anders had gemogen!
dat komt door die korte trekstangen waardoor de machine kort op de trekker zit en je dus geen pens mag hebben want anders kom je er niet tussen
Hahah, gelukkig heb ik niet zon grote pens.
Zo kan ik zelfs nog een Zetor verkopen...
Veiligheid voor alles, als dat betekend dat het gebruikersgemak erop achteruit gaat, dan moet dat maar zo zijn.
Juist! Jij snapt um!