Dieplader van Mulder Wagenbouw,om de wielen er af te krijgen moesten alle veren van een kant los ,en de dieplader zelf helemaal omhoog gekrikt worden. Waardelose constructie

Mulder Landbouwwagen

DeertjePower
Dieplader van Mulder Wagenbouw,om de wielen er af te krijgen moesten alle veren van een kant los ,en de dieplader zelf helemaal omhoog gekrikt worden. Waardelose constructie

Reacties

international-633
Kreeg je ze anders niet tussen de framebalken weg?
sjouke
Denk dat er wel meer machines zijn waar wielwissel een ramp is. bv. die 4 wielige tanks.
DeertjePower
Ja idd we kregen ze voor geen mogelijkheid tussen de frame balken weg,alleen op deze manier lukte dat
dx11
Heb je ze er met naaf enal afgepakt dan? hier zat gewoon dubbellucht op?

Wat wij bouwen de wagens ondersteboven op, eerst de veren er op, dan de assen er aan, en dan de wielen er op. Past altijd.

Maar die veer los is ook niet zo veel werk, aan een kant ff dat m 12 boutje er uit, en hij is al aan een kant los
DeertjePower
Hier zat dubbellucht onder de eerste van de twee ging nog wel alleen die achterste kon je er met geen mogelijkheid af halen.hier moest ik de veren los halen en de dieplader zo ver op krikken zodat de wielen onder de frame balken door konden.

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Mulder Landbouwwagen ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!