Case International 1455 XL
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case International 1455 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
dit koelt de inlaatlucht, en koude lucht bevat meer zuurstof waardoor je een betere verbranding hebt en dus meer pk's
sommige trekkers hebben het standaard sommige niet.
soms is het beetje knutselen met de leidingen om alles kwijt te geraken maar het is wel redelijk simpel op te bouwen
intercooler zijn eignlijk redelijk "goedkope" pk's dat je bijkrijgt, in vergelijking met de kosten van een opbouw van een turbo
das dan ook wel weer juist
njaah, slecht, wat is slecht, als je meer pk's hebt word de motor meer belast...
tuurlijk, maar de versnellingsbak van zo een trekker ziet er minder van af dan dat de motor er vanaf ziet , zolang het in de versnellingsbak tandwiel op tandwiel is zonder dat je kan afkomen van groep ziet dat al zoveel niet af
daarover had ik het, tegen dat jij je motor ze ver kan opdrijven dat je de tandwielen er echt van breekt van vermogen... je gaat al flink je best mogen doen
Is het niet gewoon zo dat koude lucht minder volume inneemt en dat er daardoor meer lucht in kan? Heb verder geen verstand van de intercooler werking ed, maar waarom zou koudere lucht meer zuurstof bevatten?