BLOOPERS Vast
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de BLOOPERS Vast ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
kun jij ook goed heb ik mij laten vertellen
niet de grootste trekker voor een pg 25
wel een beetje nat, mssn beter ff kunnen wachten met mestrijden, het mag nog tot de 15e
Lag zeker te slapen.
godver teun .. je treft het wel dit jaar ... hoe veel hij er al af dan ? en heb je ook weer een ander telefoon nummer ?
Dacht dat steenwijk een 8520 hier voor deze tank had staan...
Doen jullie syreN in de mestsilo mengen
nee heb nog het zelfde nr. hebben vandaag de komplete aan drijving nog een bij lans gelopen en hebben ondekt dat de bussen van de aandrijving (zoals bij de claas jaguars 600) naar het wiel toe kapot zijn dus viel mee moet nog dik 100 ha schiet niks op zo.
Is hij overgestapt op fendt dan?
Maar mij maak je niet wijs dat dit opschiet met die veel te lichte trekker er voor.. Die ander 8520 is ook zo dik opgevoerd, dus geen wonder dat die zuipt.
Dit schiet wel degelijk op, die JD doet met transport niet meer dan 42 km/h, die fendt 55 km/h, en aangezien er nogal veel transport over de weg is, scheelt dat nogal, op het veld maakt het niet veel uit, de snelheid blijft het zelfde. Het zit hem voornamelijk in het brandstofgebruik en het rijcomfort dat men de Fendt kiest boven de JD
Jij heb wel lef als jij met een volle vracht 55 gaat rijden, met die lichte trekker voor dat werk. Met volle vracht vind ik het bij 40 al snel genoeg gaan met een 14 ton trekker er voor. Die tank is je gewoon de baas als je niet goed uitkijkt