Case IH Farmall 75C
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case IH Farmall 75C ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Ha Sjoerd, dat dacht ik eerst ook, maar toen ik 'm zag was ie toch wel wat klein. FF gegevens opgezocht, en hij is een ton lichter dan de 745xla. (maar ik tuf nog wel ff met de 745)
Klopt, hij is inderdaad veel kleiner dan 25 jaar terug gebruikelijk is. Deze is meer met een 833 te vergelijken, eigenlijk. De CS moet je eigenlijk als opvolger van de B-familie zien Maarja, waarom inruilen? Ze geven niet zo makkelijk op
Valentijnsdag is n?t voorbij...
niet op dat ouwe kreng van een deutz? stookstook
Bedtijd jongen......
Nou, zon DX heeft eigenlijk wel heel wat meer, dan zon Valtra C of Case Inter 740...
Juist
Kan zeggen wat je wil, maar hij zijn fijne trekkers. De 4.20 bedoel ik dan. Die 160 is gewoon lomp
Ach, die Steyr met Deutz kappen en motor heeft ook wel wat
Of was t n Deutz met Steyr kont :?
Ja, wat was het ook al weer? Halfbloedje is ook wel leuk voor een keer
Dat soort friezen zit tenminste nog wat goeds in :-|
nee een 533 is bijzonder zeg :?
Wie zegt dat?
waar is dit dan opgebaseerd???????????
Ten eerste zeg ik dat de DX160 van @dx11 meer heeft, dan die twee van jullie.
Ten tweede: ken je die trekkers? Vind t machtig mooie dingen om te zien, en zit n mooi geluid in. Nog mooier vind ik trouwens de AgroStar-serie Kan een 33/40-serie niet aan tippen, ondanks dat ik daar heel gek op ben! De Valtra C is net niks, voor de vermogensklasse...
ken jij deze trekker wel dan? ervaring?
twas meer op de grap-manier bedoeld
Zijn te klein. Vergelijk maar met de 6400 van @Valtra-Fordpower. 105 pk maar veel stabieler Dat is al n groot nadeel van een 120pk vierpitter, als hoofdtrekker. Leuk om te voeren, maar niet voor de dumper, tank of ploeg/spitmachine
de C is ook stabiel als wat, tis en blijft 4 cil. dus zal al snel gaan wippe op de weg maar dat doet de 6400 ook.
die van ons is ook vrij breed voor 95 pk (240cm)
ik snap je punt niet helemaal want je vergelijkt 2 trekkers die bijna hetzelfde zijn, nouja de een is wat ouder....
Heeft de C t grooste gewicht boven de vooras, dan?
Niks geschikter De C is wel minder stabiel dan een 6000, merk je op dat punt al. Net zoals je dat merkt tussen een vier- of zescilinder Ok, een zespitter is nog mooier en stabieler...
Nou, nu moet ik toch wel zeggen dat ik de 33 serie met 4wd wel geweldenaren vind. Zeker voor als trekker er bij.
Ben ik met je eens! 4wd is helemaal super, maar met de 533 was ik t laatste jaar (net opgeknapt en met pensioen) maar al te gek. Tot hij in jupi 2007 op de ambulance richting Beltrum ging
ja, echt wel. Maarja. Als ik er dan weer een 6206a tegenover zet wordt het voor mij toch als nog weer moeilijk haha
Ligt aan t werk. Heb de U-snijder ook al s aan de 533 gehad. Neem van mij aan: das nie wat
jaren met de 6206 kuil gesneden.mWas in het begin de grootste trekker, later kwam de dx90 er bij. dat was meteen weer erg lomp voor de kuilsnijder nu altijd met de 4.20
SJB533 - 9 uur geleden
@Valtrapowerr
Zijn te klein. Vergelijk maar met de 6400 van @Valtra-Fordpower. 105 pk maar veel stabieler Dat is al n groot nadeel van een 120pk vierpitter, als hoofdtrekker. Leuk om te voeren, maar niet voor de dumper, tank of ploeg/spitmachine
Verkijk je er niet op, een viercilinder groeit ook wel in formaat en gewicht. Gewicht in de snuit en je red je al gauw
De tijd dat de 533 de enige was, hing er n steekschop aan. Dat ging, maar een U-snijder? Nee, das niks voor zon driepitter.
Weet t, Maarten, maar de opbouw maakt ok verschil De C heeft de motor anders dan de 6400 Zelfde verhaal als bij die groene dingen, types 6430/6534
@dx11
Wat n verschil he, met zon 845
licht istie zeker niet met 5 ton haha.
Ja een 6400 heeft de motor boven de vooras liggen en de C heeft een conventionele bouw. Valtra is de enige die een de motor boven de vooras zet, op JD na die dat bij de 8000 serie ook doet. een 6534 is gewoon een 6 frame waar ze een 4 pittertje in geparkeerd hebben, maar een 6430 is ook echt een compacte trekker, behoorlijk kleiner als bv een Valtra N serie of een MF 6460/70