Foto van een Case International 995 (XL), bezig met poseren.dit is geen 895xl maar een 995xl.rubriek 995xl bestaat niet

Case International 995 (xl)

165 foto's van @hakkert6

hakkert6
Foto van een Case International 995 (XL), bezig met poseren.

dit is geen 895xl maar een 995xl.
rubriek 995xl bestaat niet

Reacties

SJB533
995 (XL) van maken 😉

@hakkert6
De kleurstelling is een limi?
1046
Eej , das een nieuwe voor mij, engelse markt??????????
SJB533
Ik, SJB533 en barteltie hebben dit object verplaatst van Tractoren Case International 895 (XL) (Poseren) naar Tractoren Case International 995 (xl) (Poseren)
MF-power
En op de deur staat turbo?..
SJB533
@1046
Niet specifiek, Marco.
Is een slag groter dan de 895, en de voorganger van de 4240. Zit een DT 268 in, 90 pk en draaide meen ik 2300 toeren
SJB533
@MF-power
Goed gelezen!
case1455fendt924
Denk eerder een uit de duitse markt na de xl plus
SJB533
@case1455fendt924
Na de XL Plus :?
ErDee
DT-239 motor zeker, of DT-268? lijkt meer een cormick zo.
SJB533
@ErDee 268! De 239 trek je niet zo veel uit, schat ik.
ErDee
@SJB533 De DT-239 heeft in de 933 gelegen!
SJB533
@ErDee
856 XL, 😉 De 933 van Wallner was een D239 Turbo, was feitelijk niet meer dan een 833, waar ze een turbo op gezet hebben. De 933 is bij Case International nooit officieel geweest. Is pas officieel gekomen als 940, 72 pk (maw een 745S motor, verpakt in een 4/5/633 chassis en jasje 😉
jordi 1455
@SJB533

dit is een Case IH 995XL Turbo Grassland special.
jordi 1455
@ErDee

Ja een DT-268, slechts 7832 stuks van gebouwd.
@SJB533
de 933 is toch geleverd met en zonder turbo? volgens ihc.de?
dat is dus met de 745 motor en met de 856 motor?
SJB533
@hvah
De 933 die is geleverd met turbo, is geen fabriekstrekker. Deze werden door Wallner omgebouwd. Ik dacht dat het hierbij om een hopplantagetraktor ging. Zeker weten doe ik het niet. Bouwjaren en aantallen zijn nnb. Bij Case International (Tenneco) lagen plannen, om de 933 zelf in productie te nemen, prototypes zijn gebouwd, maar de 933 is er nooit officieel geweest. Die kwam pas met de 40serie, en die uitvoering ken jij 😉 Deze is uitgevoerd met de afstelling en onderdelen van de 745S/745XL.
De 933 die Wallner bouwde, had de motor van een 833, of 743, maar dan met turbo.

@jordi 1455
Slechts 7832 stuks? Vind ik knap veel voor 3 jaar! En daar gaat om de 995 en 995 XL...
jordi 1455
@SJB533

Van het standaard type de D-268 zijn er 133.659 in 23 jaar.
dus een gemiddelde jaarproductie van 5811 stuks.
en de turbo versie was de gemiddelde jaarproductie van 2610 stuks.
SJB533
@jordi 1455

Oooooow, de motoren? Minder per jaar: 979!

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Case International 995 (xl) ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!