Zelfbouw Zelfgemaakte constructies
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Zelfbouw Zelfgemaakte constructies ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
2 uur s'nachts of s'middags
bij de 916 trek je toch zo de onderlat eronderuit en schuif je er 1 met kogel in?, doe je eerst alleen tank..
moet er een keer een andere trekker voor de pers oid en dan kun je weer ombouten. Hebben het hier een half seizoen gedaan omdat er nog een verloop gemaakt moest worden voor de opraapwagen en de giertank had al wel een scharmuller kogelkop. die trekhaken wisselen ben je heel gauw zat van, het moet ook altijd gebeuren wanneer het je net niet uitkomt.
hebben op de 309 een bok onder de sleuf van de boventrekhaak hangen. zitten 2 pennen door. Aan een kant van die bok zit een scharmuller kogel, en aan de andere kant een trekhaak. Met een potkrikje eronder is alles zo om te draaien, alleen lijkt me niet echt bevordelijk bij 150pk en meer.
hoeveel mag zon trekhaak als op de foto eigenlijk hebben?
op het werk hadden we de dumperblokken ook in die rail hangen. Niks geen treklat tot onder de achterbrug ofzo. Is nooit wat mee gebeurd in 10.000uur en kreeg toch wel flink op zn kloten. Zaten alleen 26tons dumpers achter waar vaak genoeg 30ton op zat, verder hingen er nog dozer en kilverbakken achter waar 370pk plat voor gegooid werd. Die rail kan het wel lijden denk ik, alleen die 4bouten waarmee de kogel bevestigd zit zal wel niet helemaal genoeg zijn
en als nu toch x scherp stuurt ligt toch spatlap eraf? die komen er dan toch tussen?\