Kuhn FC 703
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Kuhn FC 703 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Valtra en Fendt vallen volgens mij onder hetzelfde bedrijf...
Een achteruit rij inrichting?
Tsja zo noemt Valtra het. Is ook volgens mij niet hun idee
Volgens mijn wel en zo heeft fendt het ook gekregen
In welk jaar heeft Valtra de omkeerinrichting dan ontwikkeld?
Er zijn tractors vanaf de jaren '80 met omkeerinrichting verkrijgbaar (dat weet ik iig zeker die jaren '80)
Steyr heeft het ook gehad.
Troep valt wel mee. Je kent de echte niet .
Maar zei die eigenaar dat dat het troep was of bedenk je dat zelf?
Fendt koopt dit echt niet in bij Valtra! Dit systeem heeft Fendt zelf ontwikkeld, of laten ontwikkelen bij een extern bedrijf! Deze cabine had Fendt al voor het werd overgenomen door AGCO, en al helemaal voor Valtra in beeld was als dochter van AGCO!
Onze tractor 1 keer per jaar... Onderhoudsbeurt. Maareh
Dat is een tractor... oftewel een Steyr Werktuigendrager. Kun je als tractor en hakselaar gebruiken.
konedata.net/Traktorit/steyr8300.htm/
Overigens: MB was er ook al vroeg bij
Ging me om het idee dat ValtraT202 dacht dat het een uitvinding van Valtra was
Terugrijinrichtingen waren er al veel eerder. Kijk maar op Franse folders vqn Inters uit de jaren 1970
Ik heb zeg maar geen folders van Inters
Zit liever op de MB onder de tractoren, (ff @joop3 een glimlach meegeven :D) dan zo'n ding. Had gister en eergister al genoeg van lendenen en schouders
Volgens mijn wel en zo heeft fendt het ook gekregen
Eh, reageer alleen als je met feiten komt, anders niet...
Haha, aan de Rüfa van Fendt zit geen enkel Valmet onderdeel, vroeger waren er ook Fendts met dit systeem. Fendt zal het vast niet uitgevonden hebben maar ze bieden het sinds jaar en dag aan als een af-fabriek optie. Jammer dat je niet weet hoe het zit, maar bij deze dan de correctie.
en waarom denk je dat dan, bij mijn weten gaat niet alle bediening en dashbord mee bij valtra, of heb ik dit verkeerd??
Hier in de buurt rijd een 930 met omkeer, ook heeft die Valtra rijden. Naar zijn zeggen is de Twintrac veel simpeler in bediening, omdat bij Fendt veel te veel meedraait.
En de 930 rijdt er puur, om het vermogen icm een terugrijinrichting?
Wat is de reden dan, waar de beste man aangeeft dat bij Fendt te veel meedraait? Want zo bar veel draait ook niet mee. Tis dat de Valmet kantoorserre iets te veel ruimte heeft, zodat er maar een traptractorstuur en trappers gedumpt worden.... Dashboard mist....
Ik beweer ook niet dat het zo is. Ik beweer alleen maar dat hij het fout had.
mmmh, en als hij warm loopt merk je dat pas als het te laat is. Ik zelf vind het systeem van MB nog steeds geniaal in z´n eenvoud. Geen elektronica, en alles werkt zoals het hoort. Enige nadeel is dat je moet schakelen en de hef en hydrauliek moet bedienen met links. Maar na een dag hakselen ben je er ook aan gewoon, weet ik uit ervaring.
De Steyr werktuigdrager is overigens zijn leven begonnen als Pöttinger Mex-mobil. Iets wat niet veel mensen weten.
De eerste omkeerinrichting zal trouwens een uitvinding van een particulier geweest zijn, wat later door fabrikanten is overgenomen, is mijn idee. Zoiets denk je niet uit als trekkerbouwer. MB is in de tweede helft van de jaren '70 ermee gekomen. De allereerste grote serie Tracs waren er mee uit te voeren.
Valmet kon i.i.g. vanaf 1982 omkeer vanaf fabriek leveren.
Klopt, en op die ander staat 'Ensileuses'
Há há ja de letters waren groot genoeg om dat te lezen,maar ik stelde de vraag verkeert!
Het type 640 ken ik niet en kan het ook niet vinden,of wordt er de 644 mee bedoelt?
Dat is een folder van de hakselaar aan de 46-serie Die andere is een algemene