Peecon Cargo
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Peecon Cargo ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Hier bij ons zal je er op sommige plaatsen geen voordelen uit halen. Ik zie niet in wat het probleem is in Canada. Plaats zat daar
Ik heb filmpjes gezien dat de wagen met de tractor aan de haal gaat. Dat hoef je in Canada ook niet te hebben.
Het komt juist door die 4e as. Dat is het probleem. Ik weet zeker dat de chaffeur met een beste zware vracht zich flink achter zijn oor gaat krabben. Ook al zijn de assen gestuurd. Het kost flink vermogen om ze te laten sturen met veel gewicht op die assen. Ik hoop voor jullie dat die voorste as een liftas is..
Ik heb dat filmpje ook gezien . Het hangt ervan af wat voor trekker je ervoor hangt e. Logisch dat je hier genen gaat voorhangen van 200 pk.
Het zijwaartse gedans is niet te verhelpen met een 4-asser of met wielgewichten.
Het vermogen maakt niet het verschil... Ik denk eerder het gewicht van de tractor....
Jij snapt hem totaal niet hé?
Nee dat wist ik niet. Dat zou al veel schelen. Want als al die karren zo meegaan. Heb je zo een paar karren op de kant...
Hij is toch best wel netjes laag
Dat klopt idd. Maar logischer gewijs heeft een trekker van rond de 330 pk een hoger gewicht dan eentje van rond de 200 pk.
Een fendt 920 is niet zo zwaar als een 936?
I don't know...
selten weet het weer hoor......
Kinderachtige reactie. Kijk die video. Ziet er lekker veilig uit z'n kist!
Ik heb bij Van Den Borne Aardappelen met zijn Big body 900 3-assers gereden en daar voelde je veel verschil. Bij de JD 6210R(demo) was het rijden een ramp op de weg, de kar reed met de tractor, en dit met 400 kg in de fronthef. Bij de Fendt 820 hing er 850 kg in de fronthef en had ik geen problemen, ook met de 828 zonder gewicht in de fronthef was er geen enkel probleem. Het probleem van de JD lag hem aan de slechte kwaliteit banden en de cabinevering.