International 1455 XL
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 1455 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
ik denk dat je weinig kans maakt
ja dat kan altijd natuurlijk
Van ruilen komt huilen haha.
SSSSSSSSST, ie moet t dan wel andersom zeggen . misschien praat je m om met sluikreclame
Maareh, je kan ook even naar Panningen, en dan stiekem de tractor mee naar huis nemen ?
Zou hij m willen ruilen tegen een brommer ?
Mijne is zeldzaam, 1 van de 3 in NL met kenteken
Ik? 0.
Hoeveel rijdende Honda NS1's heb je in je leven gezien?
En die heb je zeker al heel veel gezien toen je jong was?
nee dat zijn het niet
kan niet . MT was er in '81 . NS1 pas een jaar of 10 later ! NSR reed toen wel veel rond !
Veel zullen er toendertijd niet rond hebben gereden. Ja in DLD....
Waren het dan straatlegale brommers in NL?
Waren iig motoren. Zijn eigenlijk geen brommers.... De eerste import is pas officieel in '96 NL binnengekomen...
De MTX-R2 ja. De 80cc waterkoel versie. Maar de MTX-OT werden gewoon in NL verkocht en de MTX-SH en MTX-R1 (waterkoel 50cc)...
Nee, zelf veel Honda gereden . Heb denk ik wel op de meeste van die gereden . Behalve de SH en de R1... maar dit zijn dingen die ik ook heb gedaan, weet ook nogal wat van het opvoeren van die dingen haha
Toch niet origineel haha ?
Geen 80cc duitser eronder ?
na een week ander blok , ivm de pakkans die groot was,
toen een snelle 50 met promauitlaat, reed nog 90-95
Een belgische 50 haha . Ik kocht mijn brommer standaard. Dat is hij nu ook nog steeds. Maar als hij loopt dan loopt hij ook redelijk goed
voor mij geen ouwe tijd haha . Die dingen, heb ik verekte veel aan gesleuteld
Om de 6-7 weken... Nieuwe pakkingen.... Blok uit mekaar. Alles controleren... Elektronica controleren... Tandwielen controleren, ketting controleren, blok schoonmaken, carburateur schoonmaken.... Luchtfilterbox helemaal schoonmaken. En dan hopen dat hij het nog een 6 weken volhoud... Revisie 1 keer per jaar doe ik niet. Is net 1 jaar geleden volledig gereviseerd. Komt mis wel een nieuw blokje op . Met een 110
Oh nee, de mijne is wel goed, alleen degene van wie ik hem kocht was een beunhaas... Blok zat in mekaar met vloeibare pakking... Zelfs de bougie zat vast met vloeibare pakking. Lekte als een zeef die brommer. Dus dan loopt op een gegeven moment je carter leeg... Paar dingen slecht gereviseerd.... Ding lekte water in het carter... Waterpomp was rot... Cilinder was aan het rotten aan de kant van het water... Kop was versleten door het gebruik van water... Dan roest het aluminium... Ik verwijt het aan slecht onderhoud van de vorige eigenaar. Maar langzaamaan, komt het wel weer goed
Die zal toen jij m kocht, wel geen 35000km hebben gelopen?
nouja, dat heeft de mijne op teller erop staan. Geen wonder dat ik m zo goedkoop heb kunnen kopen... Was ook nog helemaal opgespoten....
Uiteindelijk wel, maar maakt me ook niks uit. Wel weer veel geleerd van hoe je moet werken .
Vooral dat ik niks van hem meer moet kopen . En die mensen hebben dan autotechniek gestudeerd....
Je zou verwachten dat die zoiets dan wel degelijk zouden moeten kunnen maken....
blijkbaar, man werkte bij Kaweco. Zag er erg aardig uit enz. Heel netjes niet z'n kampvolk ofzo.. Mijn broertje had bij kampvolk een brommer gekocht... Ding was wel kei goed. Een honda MBX....
Ik had voor de cross een 125cc luchtgekoelde honda crosmotor bouwjaar volgensmij 1980
ja idd een plaatje om te zien
ik zou zegge succes