Foto van een Case International Interieur. Rondachtig getal zegmaar :D. Foto is geplaatst door koeninterfan op 30-01-2013 om 21:29:45, met 71 reacties.

Case International Interieur

494 foto's van @koeninterfan

koeninterfan
Foto van een Case International Interieur. Rondachtig getal zegmaar 😃

Reacties

RvM96
@koeninterfan
1e of 2e keer rond?
koeninterfan
@RvM96 Haha eerste keer 😃 Zoveel toure we er ook nou weer niet mee 😉
RvM96
@koeninterfan
zou toch kunnen, stel dat deze nu 25 jaar oud is en je rijd 1000 uren per jaar ermee, dan zou je er nu al 25000 uren mee hebben gemaakt 😃
koeninterfan
@RvM96 Ja daar je gelijk in ja maar ik vind 400 uur gemiddeld voorn 745 meer dan genoeg haha
RvM96
@koeninterfan
zekers, ken een 1056xl van 1984/85 die de 7000 uren nog maar net gepasseerd is. Dat zijn maar 250 uren per jaar.
cih1056xl
Gefeliciteerd! 😃 ga je t jubileum nog vieren? 😛
koeninterfan
@cih1056xl Ja tuurlijk 😄 Dikke fissa geven natuurlijk 😉
cih1056xl
Wat is 10000 nou voor n inter, niks bijzonders 😄
koeninterfan
@cih1056xl Nee idd gewoonste zaak van de wereld haha
kees 956
Voor de foto eerst ff het stof aan de kant geveegd 😛

maar ik zal zeggen op naar de volgende 10000+
jmos
Zit er nog een ring omheen met de snelheden van de 8e versnelling???
SJB533
@jmos
Nee, die zie je bovenin
selten
Quote @RvM96:
zekers, ken een 1056xl van 1984/85 die de 7000 uren nog maar net gepasseerd is. Dat zijn maar 250 uren per jaar.

Wij hebben thuis ook een tractor die nu 300 uur per jaar draait. En die doet de hoofdbewerking 😃
jmos
@SJB533
oja. Niet gezien. 😛

@selten
Onze renault heeft omgerekend ong. 270 uur in het jaar gedraait. 😛 maar afgelopen jaren veel minder, was eerst altijd onze hoofdtrekker maar tegenwoordig niet meer.
selten
@jmos
De 760 heeft er nou 13 000 en dat vanaf '77. Dus dat is 370 uur per jaar 😉.
jmos
@selten i
Ik zal eens naar de shovel kijken. 😛 die heeft er 6853 maar uit welk jaar weet ik zo niet. 😛
selten
@jmos
Onze shovel is nou meen ik 2 jaar oud, die heeft er 680 😃
jmos
@selten
ik zal zo kijken hoe oud die van ons is. Weet jij toevallig de bouwjaren van een ahlmann al7d??? 😛
selten
@jmos
Nee 😃. Trouwens heb jij ook al voorjaarskoorts 😃?
jmos
@selten
ik begin er steeds meer last van te krijgen jah. 😄 😃
vandaag 20 over een beginnen op school dus ‘s ochtends nog oude wagen opgehaald achter schuur op andere locatie. eerst bomen eruit trekken om erbij te komen. 😃 waren bomen van denk 10cm doornee op het beton gegroeid! Gewoon op het beton. trokken ze er zo af. 😛
selten
@jmos
Zit dan ook geen wortels in 😃. Ik heb net nog de dubbellucht aan de tractor gehange, en de injecteur achter de tractor. Mooi 5m breed dalijk cultivatoren. En dan over 2 weken is het feest 😃
jmos
@selten
haha ind. 😄 ik heb er ook zin an. 😛 ik heb op de shovel gekeken maar kon niet echt een bouwjaar vinden. 😞 alleen een nummer op de motor: 28H2. Dus ik denk dat ie rond 92 gebouwd is. dus 20 jaar ook ong. 390 uur per jaar. 😃 maar bij vorige eigenaar was ie alleen voor uitmesten. denk dat ie bij ons wat meer uur draait. 😄 maar ik ga het nu proberen bij te houden. 😛 onze trekker is trouwens met dubbellucht net geen drie meter breed. 😃
selten
@jmos
ik denk dat ik nou nog ruim binnen de 2,5 zit. En dan 5m cultivator erachter 😃
jmos
@selten
wij niet. reken maar uit. 13.6 dubbellucht aan 16.9 banden die op spoor 1.60 staan. 😄
selten
@jmos
Oh ja, dan wel ja. Ik heb 13.6 dubbelop. En hij staat geeneens op zn breed spoor 😃
jmos
@selten
haha, wij willen hem ook wel eens wat smaller hebben maar we hebben er geen last van en zo hebben we wat meer ruimte bij de hefarmen. 😄
Maar wij hebben 16.9R30 aan de trekker eh dan molcon drie ster eraan met 13.6R36. 😄 past precies. wat simpele aanpassingen gedaan aan het molcon systeem en nu past hij aan 30inch. 😄 alleeb het is niet meer terug te veranderen. 😄
selten
@jmos
Past daar geen 16.9R34 onder? had ik eigenlijk verwacht 😉. Ik heb dubbel 13.6R36. Zal wel een keertje foto make 😉
jmos
@selten
ik denk het wel. 5cm speling heeft hij makkelijk maar dit is met afgesleten banden. met vol profiel heb ik geen idee wat er over blijft. 😄 maar er zit nou eenmaal 16.9R30 onder met bijpassende dubbellucht dus dat houden we zo. 😄 we hebben trouwens ook nog 13.6R38 dubbellucht staan. Welke maat is evenhoog als die dan?
selten
@jmos 16.9R34 is evenhoog als 13.6R38 😉
jmos
@selten
dat zou dus kunnen want die banden hebben we nog staan. 😛 (de 13.6R38)

Maar wat ik nu even niet begrijp is dat een 16.9R30 evenhoog is als een 13.6R36 en tegelijk is een 16.9R34 gelijk aan een 13.6R38. Hoe zit dat dan want bij de een zit er in de velg 4inch verschil en bij de ander 6inch. en dat terwijl de breedte maten hetzelfde blijven.
selten
@jmos Ik vind het ook raar dat 13.6R36 als dubbellucht op 16.9R30 kunnen 😃. Dat van 16.9R34 en 13.6R38 weet ik sws zeker 😉
jmos
@selten
zou dat niet kunnen dan? Wij hebben ze eraan zitten met bijde evenveel profiel en ze zijn ong. evenhoog.
selten
@jmos
Kan goed.
16.9R30: 1476mm hoog
13.6R36: 1492mm hoog

16.9R34: 1578mm hoog
13.6R38: 1543mm hoog
jmos
@selten
dat kan ind. ja. 😄 dan me vader nog overhalen om wielen te wisselen. 😄 dan zouden we alleen een velg met band moeten hebben in de maat 16.6R34 en dan hebben we de dubbellucht er al bij. 😛 en dan mooi de 16.9R30 onder de ford. 😄 dat lijkt me ook mooi. 😃 met dubbellucht eraan. 😛
selten
@jmos
Ja dat kan dan mooi ja. Ik moet ook nog ergent een 16.9R34 vandaan slepen. Want die 13.6 oogt maar magertjes, helemaal met dubbellucht
jmos
@selten
Bedenk me wel dat die dubbellucht nu voor 38 inch velg is dus dat moet dan wel aangepast worden maar dat is niet zo‘n probleem. 😄
selten
@jmos
Tis eerder al gelukt 😃
jmos
@selten
ind. bij molcon is het niet moeilijk. de vorken wat verkorten en een nieuw gat boren is niet zoveel werk. 😃
selten
@jmos
haha klopt. Ik ga die dingen binnenkort keertje reviseren 😃. Want bij ons tis niks meer 😛
jmos
@selten
reviseren een duur woord voor oplassen of ga je het anders doen?
selten
@jmos
Nieuwe bouten erin. En even een laklaagje :lol:
jmos
@selten
overmaats zeker of dat niet?

Onze hebben een mooi bruine grove lak eropzitten. 😃
selten
@jmos
Wat overmaats?
jmos
@selten
de bouten. of zijn de gaten niet uitgelubberd?
selten
@jmos
Wij dachten de bouten versleten 😃
jmos
@selten
dat kan ook ja. 😛 je zult wel zien welke van de twee het is. 😄
selten
@jmos
anders maar mej goed maken 😉
jmos
@selten
ja. wij hebben ze er denk al een jaar of 8 niet meer aangehad. 😛 hebben ze niet nodig dus gebruiken ze ook niet. ook wel weer jammer. 😞 😛
selten
@jmos
Bij ons ist 6 jaar geleden, laatste keer mest onderkrabben 😉
jmos
@selten
toen mog dat nog ja. nu moet het gelijk in de grond. 😞
selten
@jmos
Gieren en direct onderkrabben mocht toen nog ja 😃. Sindsdien heeft hij altijd op cultuur gestaan 😉
jmos
@selten
onze kleine trekker staat op 12.4R28 😛 dat zijn kleine bandjes. 😄
Daar moeten we eens de 16.9R30 met dubbellucht onder leggen. 😄 en dan de kulti derachter kan ie lekker werken. 😄
selten
@jmos
Dikke wheelie jonguh 😃
jmos
@selten
haha, zal eerder voorover komen te staan. 😛 maar dan zolden we de trekkrachtregeling ook eens kunnen testen. 😄
selten
@jmos
Ik zou niet eens weten hoe die werkt bij onze tractor 😃
valmet6400power
@selten
Cultivator? Tandenstokers..
selten
jmos
@selten
haha, steyr he..... 😛 renault is zo simpel als maar kan. 😄
selten
@jmos
Ik heb der gewoon nog nooit naar gekeke 😃
jmos
@selten
blinde. 😃 daarom zie je die tandenstokers ook als kulti. 😛
selten
@jmos
pff, vastetand doet ie ook wel. Een cultivator is om die groenbemester los te trekken om daarna te injecteren 😃.
jmos
@selten
vaste tand kan ie makkelijk doen ja. 😃 kuch kuch......... 😛
Husqvarna
Bekent gezicht 😄
selten
@jmos
Is maar 2,5m vastetand. Dus die doet maar halve capaciteit 😃
jmos
@selten
Haha, halve capaciteit. een 2,5 meter speelt ie mee. 😃 totdat je hem in de grond zet. 😄
selten
@jmos
tot de balk gaat ie maximaal 😃
jmos
@selten
dan hey der ook geen tanden aanzitten zeker. 😛 of ie hebben een hele lage balk. 😃
selten
@jmos
Gewone vastetand 😃.
jmos
@selten
jaja.... 😛 hol der maar over op. 😄 ie kunnen toch geen gelijk krijgen. 😃
selten
@jmos
haha sorry 😃

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Case International Interieur ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!