Fendt Humor
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Fendt Humor ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laagvliegen 66 km/h.
Laatste
Reacties
dan moj niet op een jcb stappen. of een valtra t1*0 hier in de buurt was er een die ging over de 70. ree nog wel goed ook nog met zo‘n snelheid.
haha idd 55 is alsnog hardzat
Ja oké, ik dacht al, das toch wel e.v.d. nieuwste die ertussen staat zal wel een van die zijn haha
Ik wist niet dat die ook een 936 hadden, staat die voor de poter? Of wat doen ze daarmee?
936 doet voornamelijk spitten en frezen in het voorjaar. En in het najaar voor de Krampe kipper. En tussendoor van alles.
Ik dacht dat de grootste 2 828 waren haha. Sowdeju wat een materieel!
Ik ken het bedrijf niet echt
Toch best aardig spul zo. Maar gen kleine tractor voor spuiten e.d.?
Dat zijn ook flinke spuiten haha. Ik dacht die zullen dan wel een kleinere hebben . Maar ik heb het fout zie ik al
65 vind ik persoonlijk ook veel te hard . Maakt nie uit wie erop rijdt. Gewoon 50 is ruim hard zat . En meer als gevaarlijk zat
Nouja keuringen ben ik een beetje tegen :lol:. Gewoon maximumsnelheid van 35km/h een speciale klasse, snelheid tot 45km/h een klasse en daarboven hoger. En die hoogste klasse verplicht luchtremmen enzo vind ik een goede oplossing. veel geveerd e.d.
Ben ik voor, anders komt de kleine bij ons nie door de keuring :lol:
Smalspoor vind ik nie. Oldtimers ook niet. In principe moeten die gewoon remmen en de verlichting het doen. Dat vind ik het belangrijkst bij zoiets
Nouja het zal me wat, die regering gaat toch wel zeuren
smalspoor kan ook iseki enzo zijn. en om daar nou een kenteken voor te geven.........
oldtimers wordt moeilijk he. aantal waren toen nieuw uit de fabriek al zo dat ze niet aan de huidige eisen voldoen en er zijn erbij die hem origineel willen houden. en daar komt bij, wij hebben vier trekkers. allemaal ouder dan 25 jaar. en van geen doet de verlichting het goed. om nou van alle vier de trekkers de verlichting in orde te maken ben je of zelf een tijd aan het kloten of je moet nog een paar honderd euro betalen om het te laten doen. en daar komen alle werktuigen/aanhangers ook nog bij die dan werkende verlichtingsbalk moeten hebben.
Ja maar het moet wel! Het moet gewoon goed zijn! en die smalspoor kun je ook een Fendt 209 ofzo bedoelen
fendt 209 is een nieuw type. laat dan alleen nieuwe trekkers het hebben. die zijn sowieso al klaar voor een kenteken. is alleen het aanvragen. bij iseki ofzo is het wel wat anders. en daarbij komt. die dingen komen amper op de weg.
Tsja, dan hoeven onze tractors het ook nie, die komen ook amper op straat....
maar bij onze trekkers, wij komen ook niet veel op de weg en ze lopen max 30. Knipperlichten en remlichten zouden het eigenlijk wel moeten doen ja. daar ben ik het mee eens. maar ik kan het niet maken en laten doen wordt hem ook niet.
trouwens nog iets meegekregen van een brand in een monumentaal pand in steenwijk?
Negen van de tien trekkers komen idd weinig op straat ja. daarom is het ook wel weer een beetje raar dat er een kenteken op moet.
Nee niks over meegekregen.
In principe is het bij de 760 ook vlug wat kabeltjes omsluiten dan is het goed
oke, nee die brand was in een van de oudste gebouwen hier in steenwijk. Dikke rookwolken zagen we en der waren vlammen van een paar meter hoog boven het dak uit.
bij onze trekkers zijn ook alle schakelaars ed gaar. dus alles moet dan vervangen worden. inc alle kabels en lampen enzo. echt alles!
Vlug netjes gemaakt, niet origineel maar wel netjes
moet dan wel een beetje netjes zijn. maar als alle lampen het maar doen ja. en je de stekker er zo in kan drukken van een wagen dat die het dan ook doen.
Ik moet er ook een keer aan beginnen
wij hebben vier trekkers waar het moet gebeuren en een shovel die het dan ook zou moeten hebben. geen beginnen an. eerst maar de belangrijkste dingen wat op orde maken. vandaag stoel van de deutz eruit gehaald en uit mekaar. geleide wielen voor de vering hebben niet gedraait en helemaal doorgesleten. zat dus veel speling op. en een stuk onder de zitting door is eens geknapt en is toen scheeft aan mekaar gelast. dus dat zit ook niet goed.
Nieuwe erop en klaar
haha, betaal jij hem.
nee. voor de uren die we er mee maken is een nieuwe stoel te duur. goeie stoel vinden zal ook een opgaven worden want is een niet originele cabine en op stoel zit een half afgescheurd typeplaatje waar alleen nog gramm op te lezen is. dus ik weet dat het een grammar is maar meer niet.
Gewoon bij de dealer vragen, die vinden het wel uit. En tsja een nieuwe kan rond de 300 euro kosten
en die 300 euro voor die paar keer dat we er op zitten?
Tsja tis maar net wat je ervoor over hebt
denk twee nieuwe kunstof wieltjes en dat ding losslijpen en opnieuw lassen.
kan oko haha . Ff zelf draaien ?
als het even kan.........
maar nee, we hebben toch geeb draaibank. en die kunsstof wieltjes kosten toch haast niks.
Klopt
twee wieltjes liever dan een nieuwe stoel als bijde er voor zorgen dat ie weer goed is. en tegelijk de cabine eens goed uitblazen. en de geleidebaan voor de stoel weer eens gangbaar maken.
Haha kan ook
Rij jij voor Verhoeven uit Erp?
Ah zo