John Deere 6125M
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de John Deere 6125M ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Foto's op verzoek van @marco2250
Laatste
Reacties
Wat?
Ah oke. Tis simpel he, het moet geen superdeluxe trekker worden zoals de R wand anders heeft het geen zin dat het een M is. Tis de goedkope variant, Wat bij 6030 serie de 6030 bais was en bij de 6020 de SE, is nu hier de M.
Maar zo jaren 90 is dit toch niet? de 20 serie(SE en premium) heeft dit toch ook? en de 30 serie?
Inderdaad, daarom is het ook een M en geen R.
Daarbij heeft JD ook een grote fout gemaakt door de 6R AP te leveren zonder de "Command Arm" te leveren zoals in de 7R. Vind het maar een rare bedoeling momenteel bij JD.
Maar dat is natuurlijk mijn mening
Maar goed, dit werkt ook en is voor een bepaalde doelgroep prima!
weer op de markt te brengen? het is nooit weg geweest.
dat is jd heel heeeeel veel keus kwa samenstelling van de trekker, en waarom veranderen als iets goed/degelijk is?
een goedkopere trekker kun je er dan niet neer zetten,
simpel maar degelijk,
je hebt zelf de keus om zo'n jaren 90 intrieur te kopen of 1 van deze tijd toch?
Daarbij heeft JD ook een grote fout gemaakt door de 6R AP te leveren zonder de "Command Arm" te leveren zoals in de 7R. Vind het maar een rare bedoeling momenteel bij JD.
Maar dat is natuurlijk mij mening
Ik heb geen verstand van al die dingen zoals de Command arm. Weet niet wat het beste tijd. Maar goed, ze zullen wel een beetje hebben gekeken wat er nu simpel genoeg en goed was voor een trekker die niet te veel mag kosten en toen dit wel hebben gekozen.
Dat heel veel keus zegt me niks. Kijk naar Fendt, verplicht je klant een Vario je te kopen. Een mens is een kuddedier dus zoals je hebt gezien loopt toch 'iedereen' elkaar achterna. Marketing dus.
Maar goed dat JD dit doet, blijft er tenminste nog wat onderscheiding op de markt over.
als jij een 6030 standaard (geen premium) heb je dit intrieur
Maar dat neemt nog steeds niet weg dat ik hier geen fan van ben haha
Daarbij heeft JD ook een grote fout gemaakt door de 6R AP te leveren zonder de "Command Arm" te leveren zoals in de 7R. Vind het maar een rare bedoeling momenteel bij JD.
Maar dat is natuurlijk mijn mening
Hier heb je het interieur van een 6125R, de luxe versie dus:
@StijntheDeereDriver ?
Oke, ja een 7R is denk ook wle echt gemaakt om vele uren en en lange afstanden mee te maken, tis een Amerikaan, en daar heb je niet zoveel stukjes grond van hooguit 10 hectare, maar eerder het dubbele denk.
Ah oke!
nee deze kun je niet met een autopower krijgen,
dit is echt de "se' uitvoering, wil je een autopower zul je de r moeten kopen
nee deze kun je niet met een autopower krijgen,
dit is echt de "se' uitvoering, wil je een autopower zul je de r moeten kopen
Dit is juist.
In een 6170M kan je:
* 20/20 PowrQuad Plus 40 km/h
* 20/20 AutoQuad Plus 40 km/h
* 20/20 AutoQuad Plus ECO 40 km/h
In een 6170R kan je:
* 20/20 PowrQuad Plus bis 40 km/h
* 20/20 AutoQuad Plus bis 40 km/h
* 20/20 AutoQuad Plus EcoShift bis 40 km/h
* AutoPowr 40 km/h
* DirectDrive 40 km/h Eco
* 20/20 AutoQuad Plus bis 50 km/h
* AutoPowr 50 km/h
* DirectDrive 50 km/h Eco
@Stef_S keuze genoeg toch?
We zijn twijfelaars, das duidelijk, de ene kiest slim de andere niet ooewh
Een echte boerentrekker voor een boer die niet te veel werk heeft, waar een 5R te klein voor is en die niet zoveel luxe nodig heeft. Of voor een hobbyboer die een degelijke middelgrote trekker wil. Voor een loonwerker die nog een niet te grote/luxe trekker erbij wil is dit ook nog wel iets, je hebt veel loonwerkers die nog een kleine trekker erbij hebben voor bijvoorbeeld een wikkelaar of dat soort dingen, waar neit de hele dag mee gewerkt moet worden.
En de M serie gaat tot de 6170M, 170 pk is wel veel voor een gemiddelde boer.
Maar de meeste boeren, dan vooral de koeienboeren, kiezen voor een R denk, ik zie hier tenminste van de JD's weinig SE's of basis trekkers rond rijden. R/M rijden er nog haast geen hier in de buurt maar meer buiten deze gemeente dus daar kan ik niet echt over oordelen.
do never change a winning team , wij redden ons prima met zn interieur, het enigste wat ik mis thuis is voorasvering
ik dacht precies het zelfde
voor een boer is dit genoeg, electra is leuk maar kan alleen maar stuk gaan en dan kan je het ook zelf niet 123 repareren
voor een loonwerker kan dit mooi als trekkertje erbij om te wikkelen, voor de wipkar, kliene pakjespers enz enz
Wij hebben een loonbedrijf en doen niet aan trekkertjes voor er bij, een trekker moet breed inzetbaar zijn. Maar zoals ik al eerder heb aangegeven, ieder zijn manier van denken/doen
daar heb je een punt...... Maar voor een boer is dit best zat
Voor een trekker zonder voorasvering hoef je geen SE, Basis of nu dus de M te kiezen, wand Premium's heb jke ook zonder voorasvering.
Maar inderdaad, mij lijkt al dat commentaar dat het verouderd is hartstikke overbodig. Het werkt goed, dus is nog goed!
op basis heb je geen voorasvering of had je toen iig niet
Voor een trekker zonder voorasvering hoef je geen SE, Basis of nu dus de M te kiezen, wand Premium's heb jke ook zonder voorasvering.
op basis heb je geen voorasvering of had je toen iig niet
Oke. Ik bedoelde dat een Premium ook niet altijd voorasveering heeft, ook al is het een Premium.