Renault 110.54
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Renault 110.54 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Reparatie versnellingsbak. Er was een naaldlager kapot gelopen, met als gevolg dat door slijtage ook een as en een tandwiel vervangen moesten worden.
Laatste
Reacties
Door Renault zelf gemaakt.
Tijd voor een nowa drzwi Ronald ; tocht zo in je "warzstat".
Tijd voor een nieuwe werkplaats!
Kan best hoor. Ik durf niet te zeggen dat het niet zo is. Ik ben die naam nog nooit in een folder, instructieboekje of reparatiehandleiding tegengekomen, daarom ging ik er van uit dat die door Renault zelf was geproduceerd. @ferdinanddijkstra zal het vast wel weten.
Dit is een mechanische bak, 16X16. De enige elektronica die hier op zit is de startblokkeering als de trekker in z'n versnelling staat.
Ja ; nieuwe werkplaats , nog beter .
Misschien mog met wat E.U. subsidie ?
Kan die stary stodowa plat .
Nee helaas. Klinkt leuk, die E.U. subsidies, maar niet voor zulke projecten.
Bedankt voor de opheldering!
Jij maakt mij wel benieuwd wat die modificatie inhield. Werd die modificatie dan op kosten van Renault betaald?
Modificatie ; misschien verzwaard naaldlager ?
Geen idee, het oude naaldlager was vermalen tot gruis De trekker is in Nederland van een loonwerker geweest die erom bekend stond dat hij netjes met z'n machines omging, dus misschien dat de modificatie wel was uitgevoerd.