Deutz-Fahr Agrotron 6160 TTV
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Deutz-Fahr Agrotron 6160 TTV ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Eigenlijk hadden ze het al veel eerder moeten doen! gewoon de 610 met het oude koppelingshuis moeten gebruiken, dan had je ook al een kortere gehad, en dan de 620 met een passtuk ertussen, dan had je tenminste echt verschil er tussen gehad.
Maar dat mocht niet meer
Omdat het oude embleem van Deutz motorenfabriek is, en niet van SDF
De gewone geschakelde 6160 heeft wel een grote wielbasis. Een vriend van mij wil er misschien een kopen maar wil absoluut geen compacte versie. Dan moet het een ttv 180 worden. De dealer weet het ook niet.
Volgens mij alleen de 6190 standaard
6180 zelfde wielbasis als de TTV 620
Zwaardere vooras he
^30 is eigenlijk zo'n tussending he, achterbug eigenlijk te licht
hebben 630 rijden met 230 PK en t hydrauliek afgesteld op 260 bar. doet nu helemaal niks anders meer dan storing geven
Ja, ben ook niet weg van de 630, vooral niet in de poweruitvoering, te hoog motortoerental op de weg
Dat heb je goed!
Ben wel wijs met onze TTV 420
Ik ook, maar sinds de softwarewijziging, ben ik verliefd op de TTV 4!
Daarom! vind ze lekkerder rijden als de TTV6
Ik bedoel alleen het rijden softwaretechnisch
Nee, die heeft dezelfde 1.5, alleen heeft de 6180 een langere wielbasis
de 6160 en de 6180 hebben wel dezelfde maat steek voorop, de 6190 heeft een grotere steek
Volgens mij past dat zo
650 dan he
Dealer moet niet zo moeilijk doen