Landbouw miniaturen 1:32 Eigenbouw
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Landbouw miniaturen 1:32 Eigenbouw ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Ombouw obv Britains. De International is een 1056 XL Ergo S, de Case International een 956 XL overgangsmodel.
De inhoud van het glas is een destillaat van Schotse blend
Laatste
Reacties
Geen idee, Martin, maar hij is in ieder geval niet van Surinaams hout.
Klopt!
Ziet er al goed uit! Mooie en fijne trekkers die ergo S en. Jij zit zeker ook op het lmf? miniaturenforum.nl/viewtopic.php/…
Jawel. Zal straks eens updaten.
Ok. Ga je de spatbord verbreders nog zwart maken bij de inter? En je gaat er toch een fronthef op zetten, ook een aftakas, en wordt dat een zuidberg of een stempinger? (of iets anders)
Dat hoort bij de Inter, dus inderdaad, die worden zwart. En er komt ook een FH/FPTO op. Model is volgens mij Laforge.
Een stemplinger zou ook niet verkeerd staan.
Deze?
farmmodels.nl/Webwinkel-Product-3282813/…-.html
Of deze?
farmmodels.nl/Webwinkel-Product-6953228/…-(04-127).html
technikboerse.com/en/view/…
Is ook mooier. Maar dan moet ik nog meer slopen. Veel wegfrezen, en dan weer kloten met de grote hoeveelheid ruimte inwendig. Durfde t niet aan.
Deze, als het goed is
Lampen bovenin
Ok, het wordt in iedergeval een model om trots op te zijn.
Deze Fransman heeft ook een 1056 xl ergo S gemaakt, erg realistisch en goed gelukt. Alleen hij heeft een cabine van een 4 cilinder gebruikt en dat klopt dan toch niet?
forum.grostracteurspassion.com/viewtopic.php/…
Dat hoop ik
Het ziet er nu al goed uit dus ik denk van wel, verder succes met het bouwen!
Voor zover ik weet, Ja en nee. De cabines zijn allemaal hetzelfde, of je nu een 485XL of 1455XL hebt. Het verschil echter zit m in de kuip. De ruimte tussen de spatborden verschilt per familie. Ik heb de indruk, dat de Engelse types het smalste zijn, gevolgd door de B-familie (743-856XL). De spatborden op de 955-1056XL staan breder, dan die op een 745XL. Volgens mij is de rest van de delen, zoals de pet van de cabine, wel uitwisselbaar.
Heb dat bouwverslag op het Franse forum nog eens doorgelezen. Naja, plaatjes gekeken. Hij heeft de cabine van binnen verbreed zitten trouwens een paar foutjes in het model, voor zover ik t gezien heb. Ik mis de zilveren biezen op de buitenkant van de B-stijlen en de stickers kloppen niet.
Haha. Ja maar hij heeft er wel veel aan gedaan om hem zo realistisch mogelijk te maken, dit model achterhef heeft volgensmij ook maar 1 aftakas stomp in het midden ipv 2 en dan een rechts en een links. De zilveren strepen horen er bij een ergo-s niet op te zitten! Zitten ze er wel op dan is dat er vaak later opgeplakt, ik rijd ook af en toe met een 845xl ergo-s van 1985 met 3600 uur! En die heeft dat ook niet, hij staat nog in originele kleuren. Het ih logo hoort wel grijs te zijn en niet rood/wit zoals bij de eerdere types. En de stikkers kloppen idd niet.
Heb ze hier met, originele foto's. Twee stompen was leverbaar, had onze niet, wij hadden dan ook enkel 540.
Laat zien. Misschien waren dat de eersten ergo-s en. Dat je ze hebt met 1 stomp dat weet ik maar bij het model zit hij dacht ik in het midden ipv rechts.
Kijk, hier zie je de verschillen tussen de vier- en zescilinder
Alleen de spatborden en de lampen aan de cabine dus?
En de ruimte binnen de cabine
Is ie dan langer of breder bij de 6 pitter?