International 844 S
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 844 S ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
hoe zorg jij dat de cabine niet zakt? wij stutten de cabine met een paal
Wat is hier mis mee?
ik gebruikte een bok waarmee je tractors kunt splitsen.
alles vervangen en zo weer in elkaar schuiven
Bij ons waren de kosten rond de 1300 euro. En dan heb ik het nog zelf gedaan ook. Nieuwe remschijven, keerringen etc. En aan 1 kant was de remvoering afgesleten en doordat het ijzer op ijzer was zijn er ook andere zuiger / tussenplaat en eindplaat ingekomen. En door het ijzervijlsel dat het geproduceerd had ook nog nieuwe lagers gemonteerd..