We hebben helaas nog geen technische specificaties van de 844 S.
Overige machines in deze serie:
Er zijn <strong>tientallen</strong> leden die ervaring blijken te hebben met de 844 S, gezamenlijk zo'n 176.023 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »
Goedemiddag,
Ik sta op het punt om een 844-s 4wd te kopen. Vandaag heb ik daar gekeken en proef gereden. Ik merkte dat ik hem slecht in zijn hoge groep kreeg, ik moest hier een paar keer voor koppelen om het voor elkaar te krijgen. Verder schakelde hij wel heel netjes en goed. Maar nu komt het 2e punt als ik volgas reed en ik liet mijn gas los en na een paar tellen het gas weer op pakte dan schoot hij uit zijn hoge groep. Is dit een bekend probleem of is dit makkelijk op te lossen? Verder staat mij de trekker heel erg aan maar ik wil eerst weten wat of dit probleem zou kunnen betekenen.
Als je de trekker wilt starten met een koude motor gooit hij hem wel rond maar slaat niet aan. Beetje remmenreiniger doet hij het.
Als de motor warm is en je zet hem dan uit en je wilt hem dan weer starten start de trekker nog niet.
Wat kan dit zijn
Goedemiddag,
Ik wil mijn Cabine op slot kunnen maken.
Nu is hebben ze er andere soort sloten aan 1 kant in gezet. Deze kun je niet sluiten.
Aan de andere kant zit wel nog origineel op maar als ie dicht zit kun je hem nog 2cm open duwen.
Ik ben voor mijn C2000 cabine op zoek
Naar een goed setje klinken met de sloten+mechanisme van de deuren.
Heeft iemand deze nog liggen?
Fijne Feestdagen!
Mvg ,Jordy
Ik zoek de bovenste grill in de motorkap
een goed werkende startmotor
Toerenteller/urenteller/snelheidsteller
Voorbanden 12.4 R24 gebruikt
Allebei voor een 844S
Hoi,
Jullie hebben het wellicht al eens voorbij zien komen. Dat ik bezig ben geweest met de koppakking te vervangen ivm olie lekkage.
Nu heb ik alles er weer op zitten. Met nieuwe originele CNH koppakking.
In 3 fases de kopbouten aan gedraaid.
40-80-150. Van midden naar buiten zoals in de handleiding.
Nu heb ik hem een week geleden gevuld met olie e koelvloeistof.
Nu zie ik vandaag dat hij al lekt. Nog geen olie maar koelvloeistof.
Hoe kan dit? Iemand ervaring mee.
Kop is gevlakt en afgeperst.
Motor heeft nog niet gelopen. Dit omdat ik de kleppen nog moet stellen.
Ik hoor graag wat jullie er van denken!
Hoi,
Na een mooie 844S aangeschaft te hebben en aangezien deze al een tijdje stil heeft gestaan en niet weet wanneer de olie is ververst. Toch maar eens doen!
Wat zo in me op komt en deels van de handleiding bekeken:
Betreft een International 844S 2wd met D-268 Motor.
Motor: 12 Liter 15W40
Versnellingsbak: 35 , 42 liter? Kom hier niet echt aan uit zie onderstaand*
Achterbrug: ? 2 losse trompetten denk ik?
Hydrauliek: 18 Liter Hydraulic olie
Koelsysteem: 19,5 liter. Dit heb ik nog staan. Gele kroonolie koelvloeistof tot -38.
* Versnellingsbak met stuurschakeling 1tm4. 1 hoge groep, 2 lage groepen en 1 achteruit.
en reductie. Geen Agromatic. (Heb geen hendel aan de rechterkant van het dashboard)
Wie kan me helpen? Wat, waar en hoeveel olie er in moet. Zodat ik deze kan bestellen
Na de topics over de zoektocht naar een TT trekker/tractor.
Is het een 844S geworden met Comfort 2000 cabine.
Daar wil ik af en toe TT mee rijden. Het liefst zou ik iets hebben dat ik er zo op en af kan haken. Zodat je bij evenementen als ze ook een ploegbak hebben of iets dat ook snel kan wisselen.
Nu ben ik op zoek naar een Steigerbegrenzer en een trekhaak.
Heeft iemand deze liggen of te koop?
Als je een foto hebt van hoe je het hebt gemaakt zijn ook welkom!
Hoi hoi,
17-02-2025
Nieuw onderwerp gestart: olie uit uitlaat wat te doen?
Vandaag de nieuwe aanwinst even een heel stuk mee gereden.
Fijn trekkertje, schakelde, start, rijdt en remt goed.
Hij lekt olie volgens mij tussen de kop en onderblok.
De olie loopt via de waterpomp behuizing naar beneden.
Motortje damt wel wat uit de ontluchting, maar gooit er geen olie uit.
Start ook nog goed.
Neem hem mee naar de HMT / IHF panningen. Wil hem dan een keer voor de trekker trek zetten.
Ik wil hem gaan gebruiken en verder geen motor schade verrichten! als ik het zou kunnen verhelpen.
Ik hoor het graag!
Weet iemand waar ik een handleiding kan vinden voor het hydraulisch hefsysteem voor een 844 s uit 1980?
Na een week de trekker in ontvangst te nemen is de hef er mee gestopt, ik denk iets van een klep wat ergens blijft hangen, voor uit het uit elkaar haal lijkt het me handig om een handboek erbij te hebben. Ik kan op internet alleen maar handleidingen van het chasis vinden.
Goedendag,
Ik heb een International gekocht, helaas zit er geen typeplaatje op. Op de motorkap staat international 845 echter is het volgens de verkoper een international 844 S(B). Het typenummer recht voorop de tractor is D030268 F034187. Ik begrijp hieruit dat het een franse is en ik weet dat hier weinig over bekend is maar misschien kan iemand mij hierbij helpen?
EDIT: Zover ik het op de bekende sites kan zien is zowel de 844 als de 845 met D268 motor uitgebracht, weet iemand hoe je het verschil kunt zien?
Alvast bedankt
Ik heb recent een inter 844 s gekocht, alleen de deuren blijven niet goed dicht zitten tijdens het rijden. Is er een mogelijkheid om deze aftestellen zodat deze wel dicht blijven? Ik heb ze ook al schoongemaakt en opnieuw gesmeerd.
Hallo,
Ik zit al 2 uur op internet te zoeken. Maar ik ben opzoek naar een tekening van de stuurkolom van een inter 844-s Bj 1976. Er zit namelijk speling op het stuur. het bovenste lager zit speling op. Nu dacht ik even opzoeken en nieuw lager bestellen. Alleen kan alleen een tekening gevonden krijgen ven het geheel. wel vindt ik er een van de 33 serie. Deze staat hier ook als voorbeeld. dus die moet ik hebben van de 844-S Hydraulisch gestuurd. Graag ook met de onderdeelnummers.
Groet Fires
Hallo tt'ers
Bij mijn 844s lekt het asje van de hand/voetgas bij de brandstofpomp en zoek ik een diagram van de pomp zodat ik kan zien hoeveel werk het is en of ik de pomp weg moet brengen. Ik kan zo niks vinden op internet dus als iemand nog een heeft hoor ik het wel.
Gr jantalo tamminga
Hallo,
Iemand heeft mijn tankmeter vervangen. Echter nu is de persoon in kwestie on vindt baar geworden.
Maar nu zakt mijn brandstof niveau als ik de tank vul. Op de meter zakt hij dan alleen de tank gaat wel voller.
Wat is hier een oplossing in?
Met vriendelijke Fires
Hallo tters
Bij mijn 844 s is bij de vorige eigenaar het dakluik er uitgehaald en zou deze er graag weer in willen hebben, mijn plan is om hem na te maken dus heeft iemand een paar fotos van binnenkant en buitenkant van hoe de cilinders zitten enz. Als iemand nog een dakluik heeft liggen dan laat maar horen. Mvg jantalo tamminga
Als je onze 844s in agrio matic zet en dan in z'n lage gearing dan begint die met zwaar trekwerk te slippen op zn pakket iemand een idee hoe je dit af kan stellen?
Ik heb mijn cilinderkop van mijn international 844-s afgehaald, maar nu wil ik weten met hoeveel Nm ik de kopbouten moet aandraaien.
Er staat in het boek dat ik heb, dat het met 15 Nm vast moet voor kopschroefen met band en 5 Nm voor de kopbouten. Kan iemand me meer duidelijkheid geven over welke ik moet gebruiken.
Echter vindt ik het zelf raar dat ze maar zo los hoeven wand ik heb met 200+Nm de bouten los moeten draaien
Mij werd door iemand verteld dat ik de koppakking ligt in zou kunnen vetten, maar ik ben niet zo zeker of dat wel een goed idee is
Beste Tractorfans,
Ben op zoek naar de bouwjaren van een drietal tractoren:
Case IH 845 XL (eigenlijk volgens plaatje 844 XL) s/n JJEO500172
International 844-S s/n D030260D005737
International 844-S s/n D030260D012621
Moet voor mezelf en buurman nog tractoren registreren die zonder zitten....
Wie o wie kan mij hier mee van dienst zijn.
Bij voorbaat dank voor de genomen moeite!
Ik heb de achterband van mijn inter afgehaald, maar toen zag ik dat deze bouten niet aangedraaid waren . Hoort dit zo of moeten ze aangedraaid zitten ?
Heeft dit misschien te maken gehad hebben met het trillen van mijn cabine ?
Ik heb een 844 s gekocht nu moet hij op gehaald worden door een transport bedrijf en die vroegen om de afmetingen ik weet de hoogte al maar de lengte en de breedte niet. Zou iemand dat weten zo ja laat het zo snel mogelijk weten
Met vriendelijke groet Krijn