Bemesten met sleepvoet en achteraf onderwerken is rendabeler dan een schijfbemester achter de Vredo?Fendt 936 met zelfbouw(?) schijfbemester en Vredo VT 5518-3Loonbedrijf Steyns - Lontzen (B)

Fendt 936

mike_v
Bemesten met sleepvoet en achteraf onderwerken is rendabeler dan een schijfbemester achter de Vredo?

Fendt 936 met zelfbouw(?) schijfbemester en Vredo VT 5518-3
Loonbedrijf Steyns - Lontzen (B)

Reacties

johndeere6230
Ik denk vooral beter voor de vredo 😉
mike_v
Lijkt mij dat die daar gewoon tegen moet kunnen @johndeere6230.
pascal1985
@mike_v ze rijden nu op elkaar af? ?
mike_v
Eigenlijk was het perceel net te lang @pascal1985. Er kon net niet één baan bemest worden met één tank/oplegger lading. Waar de Fendt stond was hier dus al bemest, maar slechts te de helft ongeveer. Het onderwerken ging eigenlijk ook net iets te snel waardoor de Vredo niet echt voor kon blijven.
johndeere6230
@mike_v

ligt aan het aantal hectares denk ik? En met de sleepvoet heb je wel een grotere werkbreedte 😉
mike_v
Grotere werkbreedte wel, maar je moet wel twee machines aan het werk zetten @johndeere6230.
wibe
@mike_v of was t maar een paar hectare dat ombouwen niet de moeite is?
hobbyboer
@wibe dat lijkt mij ook het meest waarschinjlijke ja
john deere 7810
Heeft dat niet te maken met de regelgeving van nederland/belgie?
mike_v
Dat hoop ik niet @john deere 7810, want dit was in duitsland 😉 .

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Fendt 936 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!